Jump to content

Britsh Auto Jumble Waalwijk 2022 19 juni

Recommended Posts

Voor de liefhebbers zeker de moeite waard !!!!

SAVE THE DATE: British Auto Jumble 2022

Beste bezoeker,

We hebben goede hoop dat we de British Auto Jumble in 2022 wel kunnen organiseren en hebben de eerste stappen hiertoe reeds gezet.

De geplande datum voor 2022 is 19 juni 2022

Uiteraard onder voorbehoud van de eventueel dan geldende Coronamaatregelen.

(We hopen uiteraard dat deze dan uit de wereld zijn)

In goed overleg met het bestuur van de MG Carclub is het besluit genomen om de organisatie van de  British Auto Jumble 2022 in gang te zetten.  

De datum is inmiddels door de gemeente Waalwijk bevestigd.

• 3 weeks later...
2 uren geleden, wilfredfoto zei:

Is het een idee om weer te verzamelen bij Piet Klerkx in Waalwijk?

Lijkt mij een goed idee, als we gelijktijdig aankomen kunnen we bij elkaar staan als daar behoefte aan is. Er zijn namelijk alleen maar vaste plaatsen voor standhouders die daar voor betaald hebben.

• Like 1

Goed idee Wilfred. Was in het verleden vaker een goede startplaats. Genoeg parkeerplaatsen bij Piet Klerkx aan de  Prof. vd Waalsweg 2 Waalwijk.

• 3 weeks later...

De weersverwachting ziet er goed uit voor a.s. zondag 19 juni 22.

Voorstel: verzamelen vanaf 10.30 u bij Piet Klerkx aan de Prof. v d Waalsweg 2 te Waalwijk, tegen 11.00 uur vertrek naar het Lidopark aan de Vijverlaan.

Groeten en tot ziens a.s. zondag.

• Like 1

6 uren geleden, John P zei:

De weersverwachting ziet er goed uit voor a.s. zondag 19 juni 22.

Voorstel: verzamelen vanaf 10.30 u bij Piet Klerkx aan de Prof. v d Waalsweg 2 te Waalwijk, tegen 11.00 uur vertrek naar het Lidopark aan de Vijverlaan.

Groeten en tot ziens a.s. zondag.

We kunnen wel bij mij thuis verzamelen, en daar een kopje koffie doen. Dat was de vorige 2x ook prima volgens mij. De laatste keer dat het doorging konden we bij mijn scouting verzamelen maar ivm striktere regels mag dat niet meer.
Mijn huis is schuin tegenover de Piet Klerx. bij genoeg aanmeldingen geef ik mijn adres door.

• Like 1

Lijkt me leuk, maar ben dan helaas al met mijn F Type in Duitsland, Zwitserland en Italie met de JDCH aan het toeren. Ook leuk. Veel plezier allemaal. Jeroen ook!

• Like 2