Jag42 Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 Mijn neef heeft een Jaguar XJR (laatste type met de ‘kieuwen’ in het voorspartbord) waarvan de binnenverlichting niet aan wil gaan bij het openen van de deuren. Ook de leeslampjes aan beide zijden achter doen het niet. de garage heeft ernaar gekeken en gaf aan dat de hemelbekleding verwijderd moest worden. ik ben een leek maar dit klinkt mij toch een beetje vreemd in de oren. Iemand van hier misschien een keer eenzelfde probleem ervaren? Door moderator verplaatst naar juiste subforum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gijzzy Posted April 6, 2022 Share Posted April 6, 2022 De XJ vanaf 2010 heeft binnen verlichting die reageert op aanraking van het lampje. Als je dit lampje iets van 5 seconden aanraakt dan knippert hij een keer en gaan ze weer automatisch aan met het openen van de deuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted April 7, 2022 Author Share Posted April 7, 2022 Dit is een 2008 XJR. Werkt waarschijnlijk anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gijzzy Posted April 7, 2022 Share Posted April 7, 2022 Ah, omdat je vraagt voor het laatste type XJR en ook in het forum gedeelte zit voor de X351 dacht ik dat je dit model bedoelde. Voor jou probleem zie dit topic: Misschien staat daar ook jou oplossing tussen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted April 7, 2022 Author Share Posted April 7, 2022 Bedankt voor de opfrisser qua typenrs. Ik heb hem deze info gestuurd maar vrees dat hij niet technisch genoeg aangelegd is om e.e.a. te onderzoeken. Hetzelfde geldt voor mij. Maar het lijkt er toch wel op dat het verwijderen van de hemelbekleding waar de garage mee kwam niet echt nodig lijkt. Bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts