arie-jag Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Zo juist ingeschreven voor dit evenement! Voor meer info zie site JDCH https://www.jdch.nl/nieuws-verslagen/uitnodiging-lustrumfeest-2022/ Leuke opzet voor dit feestelijke evenement, wij gaan met hele gezin. Nog meer van hier die wij daar kunnen aantreffen? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag42 Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Mijn vrouw en ik zijn ook van de partij op deze fraaie plek in NL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted March 28, 2022 Author Share Posted March 28, 2022 Hallo Sjef, leuk, alvast een bekend gezicht en misschien zie je je oude rode XJ6 nog wel? Is wel dikke thuiswedstrijd voor jou! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Heb ook aangemeld als JDCH lid. zag dat in de nieuwsbrief de aankondiging voor het lustrum icm 100 jaar Jaguar. was de aanleiding om toch lid te worden. ( erg fraai hard cover boek trouwens aangaande deze mijlpaal) Wij hebben ook ingeschreven. mooie locatie ook trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Tuurlijk kom ik ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart XJSC Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 Ik heb mij ook ingeschreven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WimXF Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 Ik zojuist ook. Nog 377 plaatsen beschikbaar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted March 30, 2022 Author Share Posted March 30, 2022 15 uren geleden, WimXF zei: Ik zojuist ook. Nog 377 plaatsen beschikbaar. Dus echt nog maar net op tijd met inschrijven dus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricS-TR Posted March 30, 2022 Share Posted March 30, 2022 Zou bijna overwegen om lid te worden 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcJagger Posted April 2, 2022 Share Posted April 2, 2022 Ik ben er ook bij. 👍 Marc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fasett Posted April 12, 2022 Share Posted April 12, 2022 En de Daimler Century mag er ook naar toe, 🤗 de voorpret van een mooie rit en een leuke dag. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted April 12, 2022 Share Posted April 12, 2022 4 uren geleden, Fasett zei: En de Daimler Century mag er ook naar toe, 🤗 de voorpret van een mooie rit en een leuke dag. Treffen we elkaar zeker nog. Fijn dat dit soort gezellige evenementen weer mogelijk zijn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkjan Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 ik kan er helaas niet bij zijn, we zitten op Vlieland dat weekeinde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonS Posted July 2, 2022 Share Posted July 2, 2022 Ik heb mij ingeschreven voor dit jubileumfeest maar ben helaas toch verhinderd. Ik heb 2 tickets voor dit evenement twv 40 euro. Ben je geïnteresseerd om deze over te nemen mail mij dan: Hesspa@ziggo.nl Groet Ron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart XJSC Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 Vandaag naar de lustrum meeting van JDCH geweest. Mooie locatie en prima verzorgd. Veel leuke mensen gesproken en mooie auto's gezien. Top dag! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 Mooie dag, mooie locatie en.. mooie auto’s! 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 Jammer dat ik je gemist heb Mark wij waren er ook onze X308 en die stond zelfs in de tijdlijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 Ik heb jullie niet herkend met deze outfit Wim! 🤣 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xag Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 Leuke dag inderdaad. Aantal bekenden en mede 420 bezitters gesproken. Prima verzorgde dag. Guus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 10 minuten geleden, Xag zei: Leuke dag inderdaad. Aantal bekenden en mede 420 bezitters gesproken. Prima verzorgde dag. Guus Kijk Guus kwam ik vandaag wel tegen en hij herkende mijn ook maar ik geen actieve herinnering meer aan hem omdat hij zijn XJ inruilde voor een ik kan het niet uit mijn bek krijgen als fan van Max. Maar hij heeft nu weer een Jaguar gekocht dus we zijn weer vrienden 😉 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 55 minuten geleden, Xag zei: Leuke dag inderdaad. Aantal bekenden en mede 420 bezitters gesproken. Prima verzorgde dag. Guus Leuk jullie weer getroffen te hebben. even lekker bijkletsen op een prachtige locatie. Als vanouds gezellig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 Hopelijk is dit de stap naar weer als vanouds gezellige evenementen. waarbij we onze gezamenlijke liefhebberij kunnen delen. We hadden een heerlijke rit naar een prachtige locatie. En het was fijn JF bekenden te treffen. Maar ook leuk te merken hoe op zo’n evenement spontaan leuke gesprekken ontstaan met volstrekt vreemden. Laan ( welke we niet troffen vandaag, Simone wel ff toen we in de rij stonden voor de lunch😃) heeft al veel fraaie kiekjes gedeeld, hier ook nog een paar: 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted September 5, 2022 Author Share Posted September 5, 2022 Zeker een topdag, we hebben genoten!! Mooie locatie en prachtige jags/daimlers. Had hele gezin mee en die hebben het ook prima gehad, was alleen toch nog een keer mijn zoontje(6) kwijt.... staat ie op het grasdak van het restaurant.... maar gelukkig goed afgelopen Diverse van hier gesproken zoals Bart, Marc en Max uit zeeland maar blijkbaar toch ook weer veel mensen gemist zoals Laan, Paperboy en Michel. Laan en Paperboy had ik kunnen herkennen was ik ze tegen het lijf gelopen maar stond bij Michels glimmende rode Jag toen ik realiseerde dat ik niet weet hoe Michel er uit ziet dus zou ik hem niet kunnen herkennen al stond hij recht voor mij. Alles was top geregeld, onbeperkt drinken aan de bar wat met die hitte wel prettig was en een volledige avondmaal incl ijs. Allemaal incl in de ticket! chappo voor de organisatie!!!!! Zal kijken of ik nog wat foto's kan toevoegen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinphili Posted September 10, 2022 Share Posted September 10, 2022 Als niet zo actief lid van dit forum maar wel actief lid van de JDCH was ik er ook bij en ik en mij vrouw hebben ongelofelijk genoten. Deelnemers: bedankt! Onbewust hebben we dus meneer en mevrouw Paperboy ontmoet (is dit het fotootje dat ik afdrukte?) en wellicht nog andere jongens van hier. Onze X stond ook in de line-up, ik heb twee weken lang iedere avond een uurtje gepoetst aan dat ding. We hebben er met z'n allen wat van gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts