MarcJagger Posted March 2, 2022 Share Posted March 2, 2022 Hey mede-Jaggers, Vandaag weer een vakantiedag (onderwijs!) met een lekker zonnetje, dus ff lekker klooien aan de Jag. Ik miste de luchthapper onder de auto die (koelere) lucht leidt naar dat U-bocht kanaaltje richting de dynamo. Even een oude curver-box gezocht, even op maat maken, beetje verhitten en buigen en hop: een luchthapper! Gaatje erin voor een plastic clipje, zodat-ie blijft hangen. Ik wilde ook nog een slangklem plaatsen (aansluiting met de U-bocht) maar dat lijkt me niet eens echt nodig. Ik heb ook een paar foto's voor jullie. En omdat ik toch bezig was eens even gekeken naar het krikpunt. Volgens de Workshop Manual zet je de krik het beste onder de balk direct onder de radiator. Daar zit echter ook nog een plastic stripje met een rubber flap. Die gaan dat niet zo leuk vinden denk ik. Dus een adapter gemaakt en op de balk geschroefd waardoor de krik zijn werk kan doen zonder e,e,a, te slopen (zie foto). Goed, dat was 'm weer. Het weer wordt steeds beter dus de cabrio-kap gaat lekker open! 👍 Marc 3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted March 2, 2022 Share Posted March 2, 2022 Héél creatief ! Netjes hoor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts