Henkiebb Posted February 9, 2022 Share Posted February 9, 2022 Na het reviseren/restaureren van mijn IRS werd ik door een vriend geattendeerd op de “Easy bleed brake conversion kit” van SNG (SBS1506). Thanks Harrie. Dit omdat het bijna onmogelijk is om de achterremmen te ontluchten. Ik schrok erg van de prijs die men durft te vragen🤔 voor zo’n simpel kitje en dacht dat moet goedkoper kunnen😀 Ik had nog de oude remslangen van de voorzijde van mijn E-type liggen en ook de stalen remleidingen daarvan. De stalen leiding heb ik iets verbogen en heb de nippels van de remslangen afgezaagd. 2 ontluchtingsnippels van ¼ inch besteld en na wat draai, boor en tap werk was mijn Easy bleed brake conversion kit klaar. Kosten €7,65. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HG_E-type Posted March 4, 2022 Share Posted March 4, 2022 Goed gedaan Henk. Ik lees het nu pas. Zal dat zeker bij mij ook overwegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts