Jump to content

Gekke vraag, proefrit X-Type

Poelie
 Share

Recommended Posts

Beste forummers,

naast de X308 van mijn vrouw die ik binnenkort technisch helemaal gereed heb, zoeken we mogelijk in de toekomst een station. Ik heb nu zelf een E38 7 serie in zeer goede staat maar overweeg deze te verkopen en te vervangen met een station.

Je raadt het al, een X type. Dan een 3.0 4x4 uiteraard.

Heeft iemand op het forum een X type of X type station met automaat? Ik kom graag een keer bij je langs om over Jaguars, de X-type, techniek etc. te praten. Reden voor dit rare verzoek is dat er weinig exemplaren te koop staan en de 740i verkopen voor een andere auto een serieuze stap voor mij zou zijn. Ik moet een X-type station dan ook echt willen.

Ik hoor het graag! Een leuke rit o.i.d. en de kosten zijn voor mij.

• Like 3

Ik, als verstokt X-TYPE rijder, wil je best informeren en een proefrit is ook mogelijk. Ik woon in Wijchen, bij Nijmegen. Ik weet niet waar jouw huis woont maar als de afstand geen probleem is dan ben je welkom. (Wel met in achtneming van de Corona maatregelen aangezien ik helaas tot de kwetsbare doelgroep behoor.)

Ik rij inmiddels al acht jaar dagelijks met de huidige X en heb de onderhoudshistorie netjes bijgehouden in Excel.

Het is geen station maar wel een automaat 3.0

• Like 2
  • Klasse 1

• 3 weeks later...