Djurre1980 Posted January 12, 2022 Share Posted January 12, 2022 Hoe gaat het met jullie bevroren Jags? Mijn sloten bevriezen altijd wel. Maar kannetje warm water eroverheen doet wonderen. Verder starten en lopen en zelfs zonder AC goed ontwasemen. Nog weinig te klagen dus! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lana Posted January 12, 2022 Share Posted January 12, 2022 Deur sloten kunnen niet bevriezen hoor, daar is in het ontwerp rekening mee gehouden . Zie ook onderstaande video op 8:15 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pimgmx Posted January 12, 2022 Share Posted January 12, 2022 3 uren geleden, Djurre1980 zei: Maar kannetje warm water eroverheen doet wonderen. In plaats van water een beetje grafiet, goeie kans dat je dan van het vastvriezen verlost bent... 😉 Hier staan beide Jags droog en geventileerd, heb daarom eigenlijk nooit kouproblemen ondervonden met sloten of deurrubbers. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurre1980 Posted January 13, 2022 Author Share Posted January 13, 2022 Leuk filmpje is dat he? Er staan er nog een paar op Youtube. Hebben er mede voor gezorgd dat ik verslaafd aan XJ40's ben geraakt. Mijn Daimler collectie is heiliger en die staan fijn binnen. Maar de XJ40 Gold en 4 liter S hebben pech en moeten buiten slapen. Daardoor zijn ze vochtiger en vriest er wel eens wat vast. Is dat grafiet poeder of spray? Vandaag ging de Gold niet uit z'n park. Na controle deden de remlichten het ook niet. Heb de remlichtschakelaar weer gangbaar gemaakt en e.e.a werkte weer. Het setje even gewassen en ze kunnen er weer even tegenaan. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts