keesh Posted November 28, 2021 Share Posted November 28, 2021 Heeft iemand interesse in een nieuw project Mark V? Staat er een te koop. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricS-TR Posted November 28, 2021 Share Posted November 28, 2021 Nee, dank je. Dit is geen uitdaging voor me 🤣 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BertJaguar Posted November 28, 2021 Share Posted November 28, 2021 Bodemloze put, met als eindresultaat, drie keer meer gekost dan hij dan waard is. Loont zich dus alleen als je er veel geld bij krijgt. Tenzij je denkt een hobby mag “wat” kosten. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XJeej Posted November 28, 2021 Share Posted November 28, 2021 50 jaar geleden heeft iemand reparatie al opgegeven, dus dat zegt genoeg. 🤣🤣🤣 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted November 28, 2021 Share Posted November 28, 2021 Gewoon zo laten, heeft enorme decoratieve waarde zo! (das ook de enige waarde) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
badhuis Posted November 28, 2021 Share Posted November 28, 2021 Voorganger was een zeldzaam fraaie auto, en de opvolger is ook niet slecht (Mk7) maar de Mk5 vind ik zelf een beetje mislukt. Niet geinteresseerd dus 😂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lana Posted November 29, 2021 Share Posted November 29, 2021 Ik zou een xj40 of x300 erbij kopen. Aandrijflijn overzetten, en de rest zo laten. Ik krijg ruzie thuis als ik het zou doen, maar dat is 1 van de dingen die ik heel graag nog eens zou doen. een vooroorlogse auto als basis en dan moderne assen en aandrijflijn. En dan als daily inzetten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted November 29, 2021 Share Posted November 29, 2021 4 uren geleden, Lana zei: Ik zou een xj40 of x300 erbij kopen. Aandrijflijn overzetten, en de rest zo laten. Ik krijg ruzie thuis als ik het zou doen, maar dat is 1 van de dingen die ik heel graag nog eens zou doen. een vooroorlogse auto als basis en dan moderne assen en aandrijflijn. En dan als daily inzetten. Zou toch ook nog wel wat aan de stoelen doen Wilfred, daar zit je niet fijn op in je nieuwe daily... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts