Jump to content

Temperatuur meter

XJ402002XJR2021
 Share

Recommended Posts

Beste allemaal,

deze vraag had ik per ongeluk onder het verkeerde topic gehangen, dus daarom nogmaals hier;

Waarschijnlijk een hele domme vraag, want ik rijd al e sinds ‘02 in XJ’s rond, met een uitstapje naar de X351, maar in mijn huidige X350 XJR ‘04 weet ik niet waar en of ik de buitentemperatuur ergens moet kunnen zien (op het dashboard??) terwijl ik vrijwel zeker weet dat er wel een buitentemp. sensor rechts onder de voorbumper zit. Of zit die er alleen maar om bij lage temperaturen de spiegel verwarming automatisch in te schakelen….ik weet het niet meer.

Kan iemand mij helpen deze puzzel op te lossen?

Dank,

Erik

Geen puzzel. Het wordt tussen de interieurtemperatuurinstelling weergegeven.  Als je een touchscreen hebt dan onder het beeldscherm in het midden ‘EXT’ en een getal.

Geen touchscreen dan staat het ook tussen de interieurtemperatuurinstelling.

RTFM zouden sommigen zeggen.

• Haha 1

Aha, thx...ga ik ff uitzoeken/proberen. Vorige eigenaar heeft een Jagdroid geïnstalleerd, dus ik gebruik het standaard screen bijna nooit en dacht dat het ergens in het dashboard zou moeten komen. En de Jagdroid geeft alleen de buitentemperatuur als hij een permamente Wifi verbinding heeft met de telefoon (hotspot) en die klapt er na verloop van tijd steeds uit. Moet ik ook nog uitzoeken waarom dat zo is.
RTFM 👍 ik heb inderdaad wel de gebruikershandleiding helemaal doorgespit, maar niet die van het touch screen 😆 zal je altijd zien...

WTF....inderdaad RTFM 🤣 zit er met m'n neus al sinds 2006 bovenop en kon het niet vinden...zegt mijn vrouw ook altijd 😆

BTW ik zie dat jij ook een JagDroid hebt? Ben wel benieuwd of je ook CarPlay gebruikten zo ja, welke dongle icm welke CarPlay app. En (heel belangrijk) of je telefoon het ook doet via CarPlay?

Ik heb daar hele tijd 'gedoe' mee wat ertoe heeft geleid dat ik de CarPlay dongle (Carlinkit) er maar uit heb getrokken en nu gewoon Apple Airpods gebruik (maar dit misschien ff verder posten onder ander topic??)