XJ402002XJR2021 Posted November 27, 2021 Share Posted November 27, 2021 Beste allemaal, deze vraag had ik per ongeluk onder het verkeerde topic gehangen, dus daarom nogmaals hier; Waarschijnlijk een hele domme vraag, want ik rijd al e sinds ‘02 in XJ’s rond, met een uitstapje naar de X351, maar in mijn huidige X350 XJR ‘04 weet ik niet waar en of ik de buitentemperatuur ergens moet kunnen zien (op het dashboard??) terwijl ik vrijwel zeker weet dat er wel een buitentemp. sensor rechts onder de voorbumper zit. Of zit die er alleen maar om bij lage temperaturen de spiegel verwarming automatisch in te schakelen….ik weet het niet meer. Kan iemand mij helpen deze puzzel op te lossen? Dank, Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2003SuperV8 Posted November 28, 2021 Share Posted November 28, 2021 Geen puzzel. Het wordt tussen de interieurtemperatuurinstelling weergegeven. Als je een touchscreen hebt dan onder het beeldscherm in het midden ‘EXT’ en een getal. Geen touchscreen dan staat het ook tussen de interieurtemperatuurinstelling. RTFM zouden sommigen zeggen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XJ402002XJR2021 Posted November 28, 2021 Author Share Posted November 28, 2021 Aha, thx...ga ik ff uitzoeken/proberen. Vorige eigenaar heeft een Jagdroid geïnstalleerd, dus ik gebruik het standaard screen bijna nooit en dacht dat het ergens in het dashboard zou moeten komen. En de Jagdroid geeft alleen de buitentemperatuur als hij een permamente Wifi verbinding heeft met de telefoon (hotspot) en die klapt er na verloop van tijd steeds uit. Moet ik ook nog uitzoeken waarom dat zo is. RTFM ik heb inderdaad wel de gebruikershandleiding helemaal doorgespit, maar niet die van het touch screen zal je altijd zien... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2003SuperV8 Posted November 28, 2021 Share Posted November 28, 2021 Uhmmmm…. Jagdroid maakt niet uit… de foto verheldert het wel voor je 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XJ402002XJR2021 Posted November 28, 2021 Author Share Posted November 28, 2021 WTF....inderdaad RTFM zit er met m'n neus al sinds 2006 bovenop en kon het niet vinden...zegt mijn vrouw ook altijd BTW ik zie dat jij ook een JagDroid hebt? Ben wel benieuwd of je ook CarPlay gebruikten zo ja, welke dongle icm welke CarPlay app. En (heel belangrijk) of je telefoon het ook doet via CarPlay? Ik heb daar hele tijd 'gedoe' mee wat ertoe heeft geleid dat ik de CarPlay dongle (Carlinkit) er maar uit heb getrokken en nu gewoon Apple Airpods gebruik (maar dit misschien ff verder posten onder ander topic??) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2003SuperV8 Posted November 28, 2021 Share Posted November 28, 2021 De foto komt van internet. Heb geen JagDroid. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts