Jump to content

Verjaardagsrit

Klaas2508
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben Klaas, geen Jaguar bezitter en heb een vraag aan jullie als Jaguar liefhebbers.

Mijn vrouw is een enorme fan van Jaguar en droomt er van ooit een te bezitten. Maar zoals zo vaak zijn er duizend en een redenen waarom het daadwerkelijk aanschaffen van haar droomauto wordt uitgesteld. Ik zal ze jullie besparen.

Nu is het zo dat ze 12 december aanstaande 40 wordt en het leek mij leuk om haar te verassen met een rit in een Jaguar. Als je geen bezitter bent dan moet je er toch een keer in gereden hebben als je er van droomt. 

Is het mogelijk dat een van jullie haar daar mee wil verrassen? Ik weet zeker dat ze daar heel blij van wordt!

Natuurlijk nemen we de coronaregels in acht!

Ik ben heel benieuwd en hoor graag van jullie of het mogelijk is en of een van jullie genegen is haar te verrassen voor haar verjaardag.

Groet Klaas

Tip: waarom kijk je niet op de bekende auto-deel platforms? Hier staan redelijk veel Jaguars die je van particulieren kunt huren in diverse prijsklassen. Bijkomend voordeel is dat ook meteen de verzekering en pechhulp geregeld is. 

23 uren geleden, paperboy62 zei:

Staat die XJS van jou er ook op dan want dat is toch wel het ultieme Jaguar gevoel met de kap open.

Nee, natuurlijk niet, die heb ik voor mijzelf🤣

• 2 weeks later...