Jump to content

British Car Club Day

Recommended Posts

Als het goed gaat het dit jaar door; de British Car Club Day op

https://www.jdch.nl/evenementen/british-car-club-day/ op 28 november. Ditmaal in de expo in Houten. 

Ik ben, voor Corona, tweemaal op deze beurs geweest. Kleinschalig, maar wel leuk en interessant. Naast de clubstands zijn er veel aanbieders van allerlei (veelal Engelse) onderdelen en automobilia. Als je op zoek gaat naar metrisch gereedschap kun je beter naar een andere beurs gaan!

Jeroen

• Like 1

• 2 weeks later...

Ter informatie: een aantal posts in dit topic zijn verwijderd omdat ze wel heel erg off-topic waren. Bovendien is het JF-forum niet de juiste plek voor het voeren van een discussie over de Corona-maatregelen.

• Like 3

1 uur terug, hansvh zei:

Ter informatie: een aantal posts in dit topic zijn verwijderd omdat ze wel heel erg off-topic waren. Bovendien is het JF-forum niet de juiste plek voor het voeren van een discussie over de Corona-maatregelen.

Zo'n zuivering is zalig. In een eerste tijd zie je in het bos de bomen niet meer. In een tweede stadium doe je sommige topics niet meer open. Hoe ver staan we dan met het verbreiden van dit nuttig medium ??

38 minuten geleden, jeroendorrestein zei:

Raar dat de een wel en de ander geen doorgang kan vinden in hetzelfde beursgebouw.

Je zou het niet moeten willen om erheen te gaan, maar iedereen is vrij om te beslissen voor zichzelf.

• Like 1

15 uren geleden, arie-jag zei:

Persoonlijk bericht gekregen: beurs gaat morgen gewoon door in Houten!

Wel met QR code en maskertje.

Heb er helemaal zin in, zijn er nog meer van hier van plan om te komen?

Me Too, ik denk dat ik er vrij vroeg ben.

JDCH schitterde door afwezigheid, zij hadden er ook geen zin in. De lokatie was het ruim opgezet en de 1.5 m was redelijk te respecteren.

Sprak met de organisatoren van Hannibal en heb even een voorbeeld routeboek bekeken🧐. Dat zag er netjes uit en ik denk dat mijn vrouw😍 de routeaanwijzingen⬆️↗️➡️↘️⬇️ wel gaat snappen.

• Klasse 1

Was leuk mannen, de moeite waard in ieder geval.

Het was, zoals verwacht, knap rustig waardoor je ideaal vrij kon bewegen langs de tafels en gebruiken in de restaurantgedeeltes.

Zoals Wim aangaf ontbrak de JaguarClub helaas en er waren nog wel meer lege plekken.

Geen idee of het voor de organisatie nog rendabel is geweest maar zie het als een goede oefening voor de toekomst.

Verwacht volgend jaar in deze periode nog niet af te zijn van corona-problematiek dus hier zal nog heel lang mee om gegaan moeten worden.

Mooie Zilveren Jaguar XJ6 serie2 als je binnen kwam en een prachtige blauwe serie 1 Etype coupe nog  in restauratie.

Heb minimaal foto's genomen van evenement maar meer van onderdelen & details waar ik nog wat mee wil doen dus niet erg intressant voor hier Leonneke.:buba:

Onderdeelprijzen waren schappenlijk, zelf diverse keren blij geworden van de €5,- bakken, je zal het maar net nodig hebben.

Zo fijn weer eens iets in je handen te hebben wat niet/nauwlijks of online te krijgen is.:thumbsu:

Zelfde locatie is ook (nu nog wel...) de MGCC onderdelendag op 9 januari... we gaan het zien of dat doorgaat of niet?

• Klasse 2

5 uren geleden, arie-jag zei:

Heb minimaal foto's genomen van evenement maar meer van onderdelen & details waar ik nog wat mee wil doen dus niet erg intressant voor hier Leonneke.:buba:

Ik consumeer alles Arie, dus ook foto's van onderdelen & details. Ben de komende weken vrij vanaf 17.00 uur en ben gek op plaatjes !!! 🤣