JDF Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 Goedemorgen, Ik wil extra 17 inch nieuwe velgen kopen voor 17/245 of235 winterbanden. Bij de advertenties van velgen staat NAAF 65,1 en 63,4 ET 45. Passen deze altijd Qua Naaf diameter op mijn s type 2004, ik heb werkelijk geen idee. Alvast bedankt voor jullie antwoord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john37 Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 NEE, Onjuiste naafdiameter geeft onbalans, is niet mee te rijden en ONVEILIG. OP een 2004 S-type zitten 63.4 mm naafgat velgen Maar belangrijk is ook dat je de afstand tot remklauwen, schokbrekers en binnenkant wielkast hebt. Dat laatste is een samenloop van velgbreedte, ET waarde en de banden zelf. Als dat allemaal past moet je er natuurlijk ook voor zorgen dat het bouten patroon en de vorm van de gaten rondom de gaten aansluiten bij de bouten / moeren) Lijkt me handig dat je naar iemand gaat die verstand heeft van Jaguar (velgen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDF Posted August 19, 2021 Author Share Posted August 19, 2021 John, bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts