keesh Posted August 19, 2021 Author Share Posted August 19, 2021 De eerste voordelen van de spatlapjes heb ik al ervaren, de Jag blijft veel schoner.🥰 Het is mijn slecht weer auto en dat hebben we nu volop, regelmatig op binnenwegen met modder en plassen op de weg gereden en de Jag is nog redelijk schoon. En of het nu mooi is of niet maakt mij niet uit, ik zit in de Jag. Maar ik vind het niet misstaan, ze zijn immers gemaakt voor de lijnen van de auto. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimb Posted August 20, 2021 Share Posted August 20, 2021 Op de XM had ik ook originele spatlappen en die hielden de auto inderdaad heel veel schoner. Ik heb er nooit spijt van gehad. Voor de Jag ook maar eens op zoek gaan naar mud flaps. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted August 20, 2021 Author Share Posted August 20, 2021 1 uur geleden, wimb zei: Voor de Jag ook maar eens op zoek gaan naar mud flaps. VOOR en ACHTER De Britse leverancier van Ray verkoopt ze nieuw voor een X308. Via ray scheelt het nogal wat in verzend en invoer kosten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts