Jump to content

Meet, great, cars, & coffee

Recommended Posts

Sommige leden hebben kenbaar gemaakt elkaar wat informeler te willen ontmoeten. Hier een eerste poging voor geïnteresseerden: zondag 6 juni a.s. Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer, tijd nader te bepalen.

P.s. Of het doorgaat is afhankelijk van de interesse

Pfff.... Amersfoort is niet bepaald om de hoek voor mij: het is volgens het altijd optimistische Google wel bijna een half uur rijden! ????

Lekker bandjes trappen, slap ouwenelen en interessant doen op een parking. Ik zeg: Doen!

• Like 1

1 uur geleden, wimb zei:

Pfff.... Amersfoort is niet bepaald om de hoek voor mij: het is volgens het altijd optimistische Google wel bijna een half uur rijden! ????

Lekker bandjes trappen, slap ouwenelen en interessant doen op een parking. Ik zeg: Doen!

Misschien kan je een dag eerder gaan, kamer boeken, dinner, ontbijt ... kan je mooi plekje reserveren voor de Jag(s) ???? lekker rustig aan ... past bij de leeftijd - van de auto ????

We zijn al met z'n vieren ???? 

Werner, zoals je schreef: Bij voldoende belangstelling en acceptabel weer, leuk dat je van de partij bent.

• Like 1

1 uur terug, haddock zei:

Het hangt hier van de converter af.

destafrijmer

Ik heb er nog wel een paar liggen, zoiets nodig 0A6B0C49-65E1-45F2-BF7E-48D14DCF21C6.thumb.png.e67aa5404182c5fe0b65d0f8289d6f26.png

????

• Haha 1

8 uren geleden, wimb zei:

????

Laat maar weten als je in de buurt bent. Koffie is xo klaar, de wijn ligt klaar

2 uren geleden, EricS-TR zei:

Goed initiatief :thumbsu:

..... maar wellicht te snel nadat veel leden elkaar hebben gezien/gesproken in Zeeland?

Tot na de zomervakantie?

53 minuten geleden, Iksjeezesel zei:

Ikke rij ni zo ver van huis met m,n ouwe XJ, en die andere nu effe bijna helemaal ni...(18Jun naar G&G)

Zeelandrit was wel top????, smaakte naar meer.????

Dat wordt fietsen maat! Misschien wel eens goed voor de XJ om rustig een heel eind te ronken ... ????

• Like 1
  • Haha 1

16 hours ago, cage said:

Laat maar weten als je in de buurt bent. Koffie is xo klaar, de wijn ligt klaar

Deal! Ik heb een reden nodig om te rijden. Of het nu mooi weer is, slecht weer, mooie omgeving, verveling, de benzine die op moet voor het is verouderd, of versgezette koffie. Dat maakt niet uit.

• 1 month later...
Op 5/23/2021 om 8:47 AM, cage zei:

Sommige leden hebben kenbaar gemaakt elkaar wat informeler te willen ontmoeten. Hier een eerste poging voor geïnteresseerden: zondag 6 juni a.s. Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer, tijd nader te bepalen.

Is op 6 juni niet doorgegaan.

Zijn er liefhebbers om weer een poging te wagen om een informele ontmoeting van leden, met al of niet een tourrit, te houden ? Zelfde plaats op zondag 11 juli ( geen F1) vanaf 12.00 uur en voor wie dat wil om 13.00 u een tourrit ( 84 km) via de Veluwe, Garderen, Otterlo, Wageningen, Rhenen naar Wijk bij Duurstede. Haven 1.  ( gpx route evt. beschikbaar via popmail@upcmail.nl )

Voor een regenbuitje blijf ik niet thuis, wel voor de hele dag regen of hagelbuien en storm.  Het moet wel een leuke hobby blijven.

Volgens mij is dat een ANWB-route. Die heb ik een tijdje geleden gereden toen het tussen de buien door zeek van de regen. En toch was het de moeite waard.

DE ANWB heeft zeker mooie ritten en er zal best een stuk route in zitten die ook in de ANWB rit voorkomt. Deze (relatief korte) route heb ik via TomTom My Drive Connect uitgezet. En een beetje gelet op de omvang van de Jaguars. Maar het laatste stukje gaat bijvoorbeeld wel over een dijkje naar Wijk b Duurstede. 

Sorry, zie het net. Ben een beetje druk met de verkoopvoorbereidingen van de woning. Was wel een leuke afwisseling geweest, paar weekjes later?

We kunnen over een bijvoorbeeld maand weer ergens afspreken voor een praatje en een ritje.

Vanwege de weersverwachting voor morgenmiddag lijkt het me handig om vanaf 11.00 uur af te spreken en voor wie dat willen de rit om 11.15 u te starten, als het in Wijk b Duurstede nog droog is kunnen we daar nog napraten.

Ik zie wel wie er morgenochtend zijn bij het  Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer.

Het weer bij het Postillon Hotel bij strand Nulde Nulde was om 11.00 uur al nat, ( volgens de weerprofeten vooral in het Noorden buien , het Noorden begon vanmorgen dus al na Utrecht)  maar had als voordeel weinig tot geen fietsers en op de wegen die op groene tunnels leken reed je toch in de schaduw. Bij Otterlo was het al droog en bij Ede kon de kap open en is open gebleven. Na Rhenen werd het wel wat drukker op de weg en op de dijk naar Wijk b Duurstede al veel meer fietsers. Ik kwam ook nog een tiental Mx5 cabrio's tegen , die hadden kennelijk ook een ritje. In Wijk b Duurstede op het parkeerterrein op de haven met horeca was het ook behoorlijk druk en warm. Zoals Wimb al schreef het was weer de moeite waard, ook voor de zoveelste keer voor mij. De Jag is schoongespoeld en het stof is uit de uitlaten.

Foto kap dicht na Otterlo, kap open Grebbeberg Parkeerterrein en Haven Wijk b Duurstede met molen.

Voor herhaling vatbaar startplekken en mooie routes genoeg

JAG XK Nulde Wijk b D jul21 (1).JPG JAG XK Nulde Wijk b D jul21 (2).JPG

JAG XK Nulde Wijk b D jul21 (3).JPG

• Like 3