Jump to content

Technische Dag (Verplaatst naar nog nader te bepalen datum)

Recommended Posts

Hi Raymond, Keesh,

Is ook best een hoop mensen zo bij elkaar..

Het zou vervelend zijn als op het op het laatste moment niet door kan gaan en de culinaire bestellingen voor die dag geen gebruik kunnen vinden.

Ik hoop dat er betere tijden komen en denk dat ik deze keer toch over sla. (echt balen dit...)

Wat jullie beslissen is aan jullie..

Misschien is het beter te behappen met 20-25 deelnemers?

-1 dus😭..

Voor de mensen die wel deelnemen, enjoy!

Op 10/7/2021 om 7:03 PM, WimXF zei:

Ik zou het overigens wel fijn vinden als iedereen volledig gevaccineerd is. Ik denk dat de 1,5 meter wat lastig wordt als iedereen bovenop de stukjes automaat staat te kijken. 

Wellicht zouden we moeten overwegen om toch de QR als voorwaarde te stellen. Dan kunnen de mondkapjes afblijven. Want hoe krijg je anders de heerlijke vlaai naar binnen???

De niet nader te noemen club had een interessante technische dag op 30/10. Hierbij diende iedereen bij binnenkomst zijn QR laten zien. Dat werkte prima!  Want bij de demonstatie van de aankoopkeuring van de Daimler stond iedereen dichter dan 1.5, bij elkaar. "Oh nee, hier istie echt verroest, wijs aan, laat zien."

• Like 1

1 hour ago, Paris said:

en een mondkapje is wat mij betreft ook geen probleem.

Nou wat mij betreft wel dus.

10 min in de supermarkt is een ding maar acht uur lang (en hoe doe je dat dan met eten en drinken?) ga ik niet aan beginnen.

Daarnaast moeten we eerlijk zijn in dat 1,5m niet te handhaven is in de opzet van deze dag.

QR codes etcetera wil ik allemaal best aan meewerken.

Als het daarmee doorgang kan vinden kom ik maar anders haak ik af.

Voor ons kan alles gewoon, het gaat er alleen om dat iedereen er vrede mee heeft dat dingen anders zijn als bijv. 3 jaar geleden.

En als bedrijf dienen we ons aan de afspraken te houden, daarom eigenlijk een soort van peiling hoe iedereen er nu over denkt.

Mijn zorg is slechts de regelgeving en dan die van een dag na 12 November zoals die dan aangekondigd word.

Dus nog niets aan de hand, we willen gewoon dat iedereen een gelijke mening en gedachte heeft over of het wel of niet te doen is die dag.

• Like 1

Voor mij is de mondkap een no go(schijnveiligheid) , QR heb ik geen probleem mee dan heb je de "vrijheid". Ik heb begrip dat je als bedrijf de regels die er zijn moet volgen en het blijft een lastige tijd met dilemmas. Wat er de komende week besloten wordt omtrent de technische dag wacht ik af, ieder besluit zal ik respecteren en zal hier mijn eigen beslissing in nemen om wel of niet deel te nemen.

• Like 1

Mij maakt het niet zoveel uit maar kan begrijpen als je er van af ziet. Er is een kans dat het na de 12 e alsnog niet door kan gaan...lijkt mij relaxter als het een andere dag is, maar dan meer voor jullie dan voor mij :-)

Ik kom voor mijn plezier naar de jaarlijkse technische meeting. Een meeting volgens de absurde corona regels is er niet een waar ik met plezier naar toe ga.  

Ik wil geen mondkapje dragen, ontsmetter is contraproductief en ik weiger de qr code omdat ik dergelijke praktijken iets te veel 1940 vind. Niemand zou dit moeten willen eigenlijk. 

Ik zeg bij deze af.

Ik vind het ook lastig in te schatten. Regels zijn regels. En hoe onzinnig ook, vind ik het logisch dat we voor de meeting ons aan de regels houden. Als dat betekent dat we een mondkapje moeten dragen dan meld ik me in ieder geval af, want ik word hoorndol van zo'n ding.

Eerst maar eens afwachten welke maatregelen er vooraf worden uitgelekt naar de pers.

Ik wil een onbezorgde Meeting ZONDER mondkapjes, ZONDER QR code en ZONDER extra maatregelen...

Ik wil niet controleren OF iemand gevaccineerd is, dat geloof ik gewoon...

We zijn het met zijn allen zo zachtjes aan gewoon echt beu, wij als bedrijf zijn al heel erg veel bezig geweest met de regels, alles wat er omheen hangt, begrijp me niet verkeerd... ik sta achter de keuzes maar het is zo zachtjes aan onwerkbaar geworden als het om een samenkomst met een grote groep gaat.

Net is alles een beetje voorbij lijkt te zijn, (wat we een beetje inschatte ook) regelen we met zijn allen een Meeting, iedereen kijkt er naar uit... wij ook..

Nieuwe dingen op de agenda....

Eindelijk na 2 jaar...

En NET voor de data gaan we de regels weer aantrekken.

Ik weet het niet...

Met de rondrit waren we NET op tijd voor de extra maatregelen, nu NET te laat denk ik...

Risico van gewoon doen wat we zelf willen resulteert bij controle in verwijderen van de bezoekers en een prent voor ons..

Nog tot daar aan toe..

Maar met de druk, en de onzekerheid gaat de lol gaat er wel een beetje af... 

In de winkel zie ik mensen zonder mondkapje en worden er al weer op aangesproken en een week gelden werden ze met plezier ontvangen, ik weet het niet meer.

Er is sprake van afzeggen van de Sinterklaasintocht (geen grapje)

Maar de lol gaat er wel een beetje af.

Een Meeting is met zijn allen naast elkaar, en gewoon lachen en leerzaam redenen, maar vooral de vlaai, de koffie en de drank... alles de gezelligheid, alles.

Alle onderdelen die op de agenda staan verlangen mensen dicht bij elkaar, word lastig om details te aanschouwen op 12 meter afstand ....

Grrrr...

Afzeggen doen we niet, eventueel een andere data uiteraard wel.

Ik moet uiterlijk dinsdag de knoop doorhakken, ik hou angstvallig (of angstaanjagend) de voortgang van de regels in de gaten in de media, neemt de druk en daarmee het risico op extra zwaardere maatregels toe dan verzeten we alles naar een maand of 2 verder.

We kijken het nog even aan tot dinsdag.

Ik ga ook niet een hele dag met een mondkapje op lopen, dan stort ik in met al mijn gelul..

En de rest hoeft dat van mij ook niet, ik wil iedereen kunnen zien..

Dus... als het perse verplicht is dan verzetten we alles naar een ander tijdstip, mag het wel, dan gaat het door zonder beperkingen wat mij betreft.

Dus we kijken hoe hoog de druk word met de verplichtingen.

Uitgangspunt is een veilige en gezellige Meeting!

• Like 4
  • Klasse 5

Tsja is een lastige..

Is het werkbaar met 60 mensen en anderhalve meter afstand?

wat als er een paar boa’s langskomen die vinden dat er regels overtreden worden? 

wat als er een sanctie volgt? Wie is dan de sjaak? (Wij allemaal is mijn mening)

hoeveel tijd is er om een definitief besluit te nemen? Met lunch voorbereiding kan je niet wachten op de persconferentie lijkt me. 

met comminicatie kan JF helpen voor zover het forumleden betreft.

Volgens mij gaat het hier om een bijeenkomst in een bedrijf van een sector waar geen corona maatregelen zoals QR codes e.d. van kracht zijn. De eigenaar / huurder bepaald wie er op zijn terrein terecht komt en wat daar gebeurt, tenzij er overlast wordt veroorzaakt heeft een BOA / Politie hier niets te zoeken en kan je dus ook niets maken. Voor hetzelfde geld is er een uitverkoop van M10 bouten waar we op af zijn gekomen (ik noem maar wat). 

Persoonlijk vind ik QR code / gegevens achterlaten geen probleem, mondkapje no go. 

Succes met het maken van de beslissing.

• Like 2

Ik heb geen moeite met de regels, QR en masker is wat mij betreft okay. :smoke:

Is allemaal beetje ingewikkeld deze keer met coronaregels.

Afgelopen weekend in Amersfoort geweest, in diverse horecagelegenheden geweest en 1 x check gehad voor QR code.

Kwamen bios inlopen met maskers en kregen te horen dat dit (nog) niet nodig was, wel QRcode...

Ik weet het niet meer.:scratchhead:

Maar ik wil niet dat iemand/bedrijf problemen krijgt omdat ik mij niet aan de regels wil houden dus pas ik mij gewoon aan de plaats/moment.

Als zaterdag in kleinere groep door kan gaan houd ik mij aanbevolen.

Als de vlaaien niet meer af te zeggen zijn kom ik er wel gewoon 1 of 2 ophalen tegen betaling natuurlijk :buba:

• keesh changed the title to Technische Dag (Verplaatst naar nog nader te bepalen datum)