Jump to content

Technische Dag (Verplaatst naar nog nader te bepalen datum)

Recommended Posts

Op 10/8/2021 om 6:55 PM, Iksjeezesel zei:

Maar niet tongen. Afgesproken?

Om aan te geven hoe graag we elkaar in deze setting weer hopen te ontmoeten😎...(:-))

O ik dacht allesvoor groepsimmuniteit? En ik kan geen stoplichten aflikken in Heinkenszand....

• Haha 2

Ik wil mij bij deze ook aanmelden! Ik weet dat het meer een carmeet is, maar even voor de zekerheid: ik heb een xkr (x150), weet waar de vloeistoffen zitten en daar houd het echt op (op dit moment). Ben wel een Jaguar fan en heel enthousiast om dingen te leren, kom namelijk net kijken ;-) Dus geschikt? zo niet ook goed hoor.....

• Like 1

1 uur terug, DJB zei:

Ik wil mij bij deze ook aanmelden! Ik weet dat het meer een carmeet is, maar even voor de zekerheid: ik heb een xkr (x150), weet waar de vloeistoffen zitten en daar houd het echt op (op dit moment). Ben wel een Jaguar fan en heel enthousiast om dingen te leren, kom namelijk net kijken ;-) Dus geschikt? zo niet ook goed hoor.....

Nou, het is eigenlijk vooral géén carmeet. Het is vooral interessant als je Jaguar fan bent en van alles wilt leren. Techniek, hoe dingen werken, hoe ze er van binnen uitzien, waarom ze kapot gaan en hoe op te lossen enzovoorts.

Het overgrote deel van de forumleden heeft weinig tot geen 'verstand' van Jaguars. 😉

11 minutes ago, Leonneke said:

Nou, het is eigenlijk vooral géén carmeet. Het is vooral interessant als je Jaguar fan bent en van alles wilt leren. Techniek, hoe dingen werken, hoe ze er van binnen uitzien, waarom ze kapot gaan en hoe op te lossen enzovoorts.

Het overgrote deel van de forumleden heeft weinig tot geen 'verstand' van Jaguars. 😉

Ik las dat aan het begin van dit topic namelijk... Neemt niet weg dat ik inderdaad zoveel mogelijk wil leren, of in ieder geval wil beginnen hiermee, dus dat zit wel goed!

• Like 1

aha..dat wist ik (nog) niet 

😆 ik heb daar op 4 november ook al een afspraak om mijn nieuwe aanwinst even te laten 'doorlichten' en voor een diagnostisch proefritje met Raymond en wat leuke TLC puntjes op de 'i'

en ....hopelijk geen onverwachte verrassingen

Trouwens op 6 november is er ook iets leuks (maar niet specifiek Jaguar), een zakelijke relatie van mij, (voormalig directeur bij PSA en Peugeot-Citroen verzamelaar) geeft een oldtimer classic car taxatie all-you-ever-wanted-to-know dag.

Dus mss iets voor leden die het leuk vinden om met hun limo's voor te rijden bij een Frans mobiel erfgoed museumpje...

https://www.linkedin.com/posts/bas-van-genderen-9713b0a_nationale-dag-van-waarde-altijd-al-willen-activity-6855935663775207426-A60j

• Like 1
  • Klasse 1

24 minuten geleden, keesh zei:

Voor dit bedrag krijg je:

• Zoveel koffie of thee als je op kan. Frisdrank naar keuze. Oma's soep
  • Broodjes voor de lunch. Een gezellige en leerzame dag. 
  • VLAAI VAN BRABANTS ROEM !!! 😅

• Like 1
  • Klasse 2

22 minuten geleden, haddock zei:

Ook zoveel vlaai als je maar op kunt?                                              deover580kmseenkosten/batenanalysemakende

Ik zal ervoor zorg dragen dat je nog een rondje van 50 km om kunt rijden ook nog !!! 😆

• Haha 1

12 uren geleden, haddock zei:

Ook zoveel vlaai als je maar op kunt?

deover580kmseenkosten/batenanalysemakende

Gewoon komen Bertus, plak er een overnachtinkje of twee aan vast, gooi je vrouw sóchtens in Zierikzee af en jij hebt een topdag met de leukste mensen in de Jaguar scene :cool: (muv nr 29):laugh2:

En liefs wel met de bruine XJ hé, effe tanken in Duitsland en een lusje naar Zeeland :buba:

• Like 1
  • Haha 1

• keesh changed the title to Technische Dag (Verplaatst naar nog nader te bepalen datum)