Jump to content

Technische Dag (Verplaatst naar 12 november 2022)

Recommended Posts

Ja in de winkel lijkt het net of ik omringd wordt door bankovervallers. Ik ben een van de weinige die pertinent het mondmasker niet draagt. Kennelijk ben ik de enige met gezond verstand in een winkel vol met bankrovers, LOL.

• Like 1
  • Haha 2

31 minutes ago, robertvl said:

Ja in de winkel lijkt het net of ik omringd wordt door bankovervallers. Ik ben een van de weinige die pertinent het mondmasker niet draagt. Kennelijk ben ik de enige met gezond verstand in een winkel vol met bankrovers, LOL.

Maar de bankovervaller overtreed niet de wet op het moment dat hij met masker in de winkel staat🤣....(en niet in de bank)

deookweleenstienspookrijdersziende

2 uren geleden, arie-jag zei:

Ik heb geen moeite met de regels, QR en masker is wat mij betreft okay. :smoke:

:thumbsu:

44 minuten geleden, robertvl zei:

Ik ben een van de weinige die pertinent het mondmasker niet draagt. Kennelijk ben ik de enige met gezond verstand in een winkel vol met bankrovers, LOL

:shock: Je spreekt jezelf tegen in twee opeenvolgende zinnen, LOL

• Haha 1

De gemeente is redelijk duidelijk, een samenkomst in deze hoedanigheid met de huidige regelgeving en evt. (te verwachten) aanscherping is alleen mogelijk volgens de huidige regels.n misschien niet meer na 12 november.

Een eigen interpretatie of we wel of niet bij de bedrijven horen die wel of geen QR of mondkapje verplicht stellen is niet het uitgangspunt van de regering.

Voorts word er bij zichtbare aanwezigheid gecontroleerd op naleving van de regels geldend als huidig en geldend na 12 november, ongeacht wat die zijn op die data.

Met andere woorden.

Het is zoooo onzeker wat er de dag voor de samenkomst gezegd gaat worden, en in combinatie met een Meeting met beperking (wat we niet willen) dat het verstandiger is de data te verzetten naar een data dat er weer ongestoord een Meeting gehouden kan worden.

We willen een Meeting zonder beperkingen en met gezelligheid en niet een verstopfeestje met de deur dicht.

Ik stel voor de data te verzetten, hoe lullig het voor iedereen ook is, waarvoor excuses.

Maar ik hoor uit privé omgeving dat zelfs de trouwerij van een vriend van me afgezegd is door de gemeente Vlissingen...

Dat zegt genoeg.

• Klasse 8

De term medisch mondmasker is equivalent aan:

- gebreide condooms

- kroepoek veiligheidshelmen

- elastieken autogordels

- suikerlaarsjes

Virussen zijn 1000x kleiner dan de gaatjes in het mondmasker. Dat is zoiets als muggen afvangen met een open dakraam. En gezond verstand zegt dat dat niet een erg logische actie is. 

• Haha 3

1 uur geleden, robertvl zei:

Het is erg jammer dat we inmiddels terug bij af lijken te zijn qua maatregelen.

ik trek die mondluier niet, en meewerken aan discriminatie/uitsluiting dat doe ik ook niet.

Ik duim dat het gezond verstand snel terug keert.

maar ik hou mijn hart vast......

• Like 3

Het doet mij deugd te lezen dat de gemeente duidelijk is. De geest van de samenkomst is een evenement. Dus: of QR of uitstellen. Raymond kiest voor uitstellen en dat is prima. (Maar jammer blijft het wel, want ik had mij er al enorm op verheugd. Ik denk dat als je QR als voorwaarde stelt, de animo nog steeds onverminderd hoog zal blijven.)

Ik verwacht dat de maatregelen van 12/11 niet per direct ingaan, de afgelopen keren zaten er altijd een paar dagen tussen, zodat eea fatsoenlijk uitgesteld/geannuleerd kan worden.

9 minutes ago, isabella said:

Ik stel voor de data te verzetten, hoe lullig het voor iedereen ook is, waarvoor excuses.

Gezien de onzekerheden een wijs besluit, je hebt je best gedaan, dank daarvoor. 

• Like 3

49 minutes ago, isabella said:

Het is zoooo onzeker wat er de dag voor de samenkomst gezegd gaat worden, en in combinatie met een Meeting met beperking (wat we niet willen) dat het verstandiger is de data te verzetten naar een data dat er weer ongestoord een Meeting gehouden kan worden.

Laten we dan met ons allen ook nu dan het verstand gebruiken.
Dit scenario was onvoorzien en vraagt om een gepaste actie.

49 minutes ago, isabella said:

Helemaal mee eens.

En dat excuses is niet nodig want jij hebt daarin gewoon geen mogelijkheden.

55 minutes ago, robertvl said:

Virussen zijn 1000x kleiner dan de gaatjes in het mondmasker. Dat is zoiets als muggen afvangen met een open dakraam. En gezond verstand zegt dat dat niet een erg logische actie is. 

Het gezond verstand heeft hier weinig mee van doen dit is pure symbool politiek.

Het gaat hier om de meest zichtbare maatregel van alle.
Om te laten zien dat je als regering wat doet heeft deze dus de voorkeur boven de meest effectieve.

• Like 2

Jammer want ik keek er erg naar uit maar ook volstrekt begrijpelijk. In ieder geval enorm bedankt Joke en Raymond voor alle energie die jullie er tot nu toe in gestoken hebben. En wat in het vat zit verzuurd niet zullen we maar zeggen.

• Like 2

2 uren geleden, isabella zei:

Met een mondkapje is het zeker niet te doen een hele dag. Het is de enige juiste beslissing die je kunt nemen. Het moet vooral leuk zijn zo'n dag en dat is het voor mij niet als je met een masker op staat, lijkt net of je in een ziekenhuis loopt. 

• Like 2

4 minuten geleden, DJB zei:

..... laten we positief blijven dus hopelijk tot snel!

Dit zegt de media🤔

Geen leuke, maar wel een realistische boodschap: ‘Bereid je voor op nog twee jaar met corona’

Hoe lang dat hele coronagedoe nog gaat duren? Het is geen leuke, hoopvolle boodschap die ze aan het corona-commandoteam in het ziekenhuis in Dordrecht verkondigt. Maar wél een realistische, stelt arts-microbioloog Inge Huijskens: ,,Bereid je maar voor dat we er nog wel twee jaar mee bezig zijn. Al hoop ik natuurlijk echt dat ik het fout heb.’’

De Jonge: ‘Ook na februari nog maatregelen nodig’

5 uren geleden, isabella zei:

De gemeente is redelijk duidelijk, een samenkomst in deze hoedanigheid met de huidige regelgeving en evt. (te verwachten) aanscherping is alleen mogelijk volgens de huidige regels.n misschien niet meer na 12 november.

Een eigen interpretatie of we wel of niet bij de bedrijven horen die wel of geen QR of mondkapje verplicht stellen is niet het uitgangspunt van de regering.

Voorts word er bij zichtbare aanwezigheid gecontroleerd op naleving van de regels geldend als huidig en geldend na 12 november, ongeacht wat die zijn op die data.

Met andere woorden.

We willen een Meeting zonder beperkingen en met gezelligheid en niet een verstopfeestje met de deur dicht.

Maar ik hoor uit privé omgeving dat zelfs de trouwerij van een vriend van me afgezegd is door de gemeente Vlissingen...

Dat zegt genoeg.

Wat in het vat zit verzuurt niet ...... en ... beter uitstel dan afstel !!!!

• Like 2

Excuses zijn niet nodig Raymond!  Dit is niet aan jullie maar eerder zoals hier al genoemd vanwege de maatregelen en de mogelijke aanpassingen/verscherpingen die nog zullen volgen.

We schuiven het gewoon door en doen het op een later te bepalen tijdstip gewoon. En maken er dan een Jáááág feestje van.

• Like 2

• keesh changed the title to Technische Dag (Verplaatst naar 12 november 2022)
  • keesh locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...