Jump to content

Technische Dag 13-11-2021

Recommended Posts

• 4 weeks later...

wacht even. Naar Zeeland? Alwéér de Jaguar? Dit is een cadeautje voor jezelf” 

de taart klinkt verleidelijk maar trekt haar niet over de streep

• Like 1

• 3 weeks later...
Op 9/5/2021 om 9:37 AM, V70 zei:

wacht even. Naar Zeeland? Alwéér de Jaguar? Dit is een cadeautje voor jezelf” 

Ik krijg de zelfde reacties van mijn zoon. Maar als ik zeg dat hij naar zeeland mag rijden heb ik een deal. Maar ook onderweg naar Heinkenszand krijg ik er wel wat grijze haren bij. De laatste keer zag hij een klein autootje over het hoofd die hem bijna in de zijkant zetten.

• Klasse 1

20 minuten geleden, paperboy62 zei:

Ik krijg de zelfde reacties van mijn zoon. Maar als ik zeg dat hij naar zeeland mag rijden heb ik een deal. Maar ook onderweg naar Heinkenszand krijg ik er wel wat grijze haren bij. De laatste keer zag hij een klein autootje over het hoofd die hem bijna in de zijkant zetten.

Dat geldt voor mij als ik mijn vrouw laat rijden. Het is beter voor mijn no-claim en mijn hart dat zij niet achter het stuur plaatsneemt. Ik vrees dat de XF/F-type niet ongeschonden de parkeergarage uitkomt. Dus als ze alleen met de auto weg moet, en dat is heel zelden, huurt ze een Greenweel.  

Daar staat tegenover, dat ze een uitstekend navigator is.

• Haha 1

• 2 weeks later...

Zou leuk zijn Kees. Ik kom met mijn stiefvader, Johan, naar de technische dag. 

Wordt dit gezien als een evenement? Want dan kan het best eens zo zijn dat er in ene een corona check app verplichting bij komt kijken. We weten immers niet of die waanzin 1 november stopt. 

• Like 1

45 minuten geleden, robertvl zei:

Wordt dit gezien als een evenement?

🤔 Nee toch? Gewoon een aantal klanten, die op werkdagen geen tijd hebben om naar de vakgarage te gaan 😂

• Like 2

Ik zou het overigens wel fijn vinden als iedereen volledig gevaccineerd is. Ik denk dat de 1,5 meter wat lastig wordt als iedereen bovenop de stukjes automaat staat te kijken. 

• Like 1

12 hours ago, WimXF said:

Ik zou het overigens wel fijn vinden als iedereen volledig gevaccineerd is. Ik denk dat de 1,5 meter wat lastig wordt als iedereen bovenop de stukjes automaat staat te kijken. 

Of iedereen die dat belangrijk vind houdt 1,5m afstand van de rest🤣.

deernuookmeeklaarzijnde

• Like 2

56 minuten geleden, EricS-TR zei:

Ik zou het ook wel fijn vinden als iedereen zich heeft gewassen en tanden gepoetst :mrgreen:

Ik zou het wel fijn vinden als mensen niet knoeien tijdens het vlaai eten en als ze dat toch doen de vloer meteen schoon poetsen !!!

• Like 2
  • Haha 2
  • Verward 1

Bij Raymond kan je van de vloer eten, geen 3 seconde regel maar 30 minuten regel dus die vloer is zo weer schoon :stuff:en daarnaast is het natuurlijk een doodzonde om iets van die vlaaien verloren te laten gaan :buba:

• Haha 1

21 uren geleden, WimXF zei:

Hoezo Wim, zat je in de placebo groep dan? LOL.

• Like 1

12 uren geleden, Iksjeezesel zei:

Maar niet tongen. Afgesproken?

Om aan te geven hoe graag we elkaar in deze setting weer hopen te ontmoeten😎...(:-))

:lolu: Ik zal die Zeeuwen wel nooit helemaal begrijpen met hun welkomsrituelen... :lol:

• Haha 3

Tot noch toe geen oordeel over een evenement.

Laten we gewoon zien hoe alles vordert, maar voor nu ziet het er goed uit toch?

We zijn geen restaurant, geen sexwerker, geen club van jut (daar komen meestal honderden mensen), en we zijn allemaal vrolijk, alleen extreem lachen in een vaatdoek (als ik eenmaal begin met lachen is een zakdoek te klein)

Maar goed, word leuk, we hebben wat nieuws onder de zon...

Ik zeg nog niet wat, want het zou de eerste machine in Nederland zijn voor Jaguar en Daimler, maar toch...

Iets nieuws...

• Like 4
  • Klasse 2