jaapvanthoff Posted April 27, 2021 Share Posted April 27, 2021 Ik heb bij de leerlooier in Den Haag flesjes leer-opknap-vloeistof gehaald. De bank waar je op zit heeft 2 schroefjes. Die was er zo uit. Maar de rugleuning, hoe haal ik die los? Ik kan de leuning wat omhoog bewegen, maar niet veel. Die grote handen van mij zijn net drank; ze maken meer kapot dan je lief is. Moet ik onder de hoedenplan naar schroefjes zoeken, of de verticale beschermplaat in de koffer bak losgalen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markv70 Posted April 27, 2021 Share Posted April 27, 2021 Hoi, beter je bank opknappen met vloeibaar Linn, de achterbank kan je zo loaklikwken ff naar voor schuiven en kan er zo uit. Heb tig banken en stoelen opgeknapt. Aan de zijkanten zit oovulstuk leder deze erafklikken en. Daar zitten ook nog 2 schroeven dus 6 totaal How to hier Als je foto's wil pb me maar. Gr Mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaapvanthoff Posted April 27, 2021 Author Share Posted April 27, 2021 Ik heb best wel veel betaald voor een twee tal op kleur gemaakte flesjes leer conditioner. 1 voor de Saab, 1 voor de Serie III. Vandaag de stoelen schoon gemaakt, ontvet, laten drogen in de zon. Behandeld met de vloeistof, maar wat een slecht resultaat. Strepen, vlekken, eilanden met verf. 1 laag opgebracht, wachten tweede laag. Uit poetsen. 2de laag opgebracht, wachten uitpoetsen. Resultaat: Niet wat ik wil. Ik zie hier op het forum prachtige banken als resultaat... dus het kan wel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Harkema Posted July 3, 2021 Share Posted July 3, 2021 "Hyaluronzuur Linn hydrateert, vermindert rimpels en geeft een jeugdige uitstraling aan de huid." Dit vind ik op internet mbt vloeibaar Linn. Jeugdige uitstraling aan de huid. Welke huid? De koeiehuid van de stoelen van mijn XJ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wieger_ Posted August 20, 2021 Share Posted August 20, 2021 Ja, het kan wel. Ik heb ook een paar jaar geleden, behoorlijk verweerd leer (creme-kleur) behandeld met verf van De Leerlooier in Den Haag. Schoongemaakt met reiniger van De Leerlooier. Heb her hele interieur gedaan (behalve het kunststof/sky van de deuren niet). Ben zéér tevreden over het resultaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts