Jump to content

Recommended Posts

mattijs    18

Hoi,

Heb na lang wikken en wegen toch de swap gemaakt naar een aftermarket touchscreen. Had eerst een bluetooth dongle ('old jaguar bluetooth' aux oplossing).

Dat werkte best ok, maar dit brengt de auto naar >2020. Kan omdat het 'plug and play' is ook makkelijk terug naar origineel. (zijn forumleden die dit waarschijnlijk walgelijk vinden)

Voor nu is dit perfect! 4g sim, koppeling met obd2, waze, carplay, torque etc etc. omdat ik geen premium audio had, is geluid ook beter geworden :) 

zat als bonus ook een backup cam bij.

Ik was van plan om de bezel te wrappen, maar vind het voor nu eigenlijk wel prima.

screen.thumb.png.e20fbfa28f1e29441a4bd7b073ff41fc.png

specs:

12,1"

android 10 (128gb storage / 6gb mem / 8 core)

4g/wifi/bt4/2xusb/gps

backupcam

screen1.png

• Like 1
  • Klasse 1

Leonneke    299

Da's best gaaf ! Hoe ziet het er 'origineel' uit dan ? Zitten er dan knoppen enz of ook een touch screen ?

Zoals op de foto ?

image.thumb.png.3e4f039472a589533c77aaaba3b27a54.png

mattijs    18

Origineel is pcies de foto die jij post. Bij origineel gaat deel van de besturing via knoppen en deel via touchscreen. Bij mij zijn er nu geen knoppen meer. Ik vind knoppen over het algemeen wel handiger/sneller werken dan touch, maar ja... kan niet alles hebben :)

• 3 weeks later...