Jagrocks Posted April 6, 2021 Share Posted April 6, 2021 Hallo, Sinds een paar weken ben ik de trotse eigenaar van een geweldige XKR (2000). Nu is het al twee keer voorgekomen dat ik 's ochtends vroeg, als het koud was, de deur niet open kreeg. niet met de toetsen op de sleutel en ook niet door de sleutel in het portier te steken. later in de middag ging het dan wel weer met de toetsen op de sleutel. iemand hier ervaring mee? iemand een suggestie voor een oplossing? ik hoor het graag! Groeten, Een Jaguar fan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansvh Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Wild guess: een accu die niet meer helemaal fris is? Weet je wanneer die voor het laatst vervangen is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Maar met de sleutel is toch mechanisch? Zou er vocht in het slotmechanisme zelf kunnen zitten? hoorde je wel een klik "geluid" in de deuren bij gebruik van de afstandsbediening? Gingen beide deuren niet open? Of zat je raam gewoon vastgevroren ????. Dan is ie wel van het slot, maar gaat de deur ook niet open... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jagrocks Posted January 5, 2022 Author Share Posted January 5, 2022 Uiteindelijk met nieuwe batterij in sleutel gelukt. Daarna zelfs op onnavolgbare eijze met de sleutel in t contact kunnen komen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted January 5, 2022 Share Posted January 5, 2022 Dank voor de feedback.. Heeft wel wat tijd gekost🤣. Maar ja, onnavolgbaar.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jagrocks Posted January 5, 2022 Author Share Posted January 5, 2022 Ja duurde even voor ik mn gebruikersnaam en wachtwoord voor t forum had terug gevonden haha. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted February 14, 2022 Share Posted February 14, 2022 Eigenlijk heeellll vaak gaan de afstandsbedieningen defect en kunnen gereviseerd/gemodificeerd worden, ook de sloten bij ene XK gaan vaker defect, dit herken je als je elke keer weer de ramen in moet leren. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jagrocks Posted February 15, 2022 Author Share Posted February 15, 2022 Ja ramen inleren ook zoiets.. wel wonderlijk dat slot van de deur na 3 keer met deur-olie losmaken wel werkte ( de eerste 2 keer niet..) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts