Jump to content

Recommended Posts

Djurre1980    182

Ik heb bij de XJ40 Gold maar 1 sleutel en afstandsbediening die beide gelukkig werken.

Ik heb echter al een keer gehad dat ik de deur dicht gooide met de sleutel in contact terwijl de motor draaide en de deuren op slot waren.

Gelukkig zat de deur niet helemaal dicht waardoor ik met een stuk soldeerdraad de deur van binnen open kon haken.

Maar is zo'n sleutel gewoon bij de sleutelmaker bij te maken, of moet ik dan naar Jaguar?

pimgmx    307
55 minuten geleden, Djurre1980 zei:

Maar is zo'n sleutel gewoon bij de sleutelmaker bij te maken, of moet ik dan naar Jaguar?

Dat hangt van de sleutelmaker af...
Je hebt er een nodig die thuis is in autosleutels, in concreto eentje die een apparaat heeft om Tibbe-sleutels (o.a. ook veel gebruikt door Ford) te klonen.
Ongesneden sleutels zijn via eBay te vinden als de sleutelmaker die niet heeft, een setje Jaguarlogo's voor op de sleutel heb ik nog wel, als erfenis van m'n X300 sloper...

Djurre1980    182

Oke toppie, even de betere sleutelmaker zoeken dus :)

Thanks.

Ik rij bij slecht weer met de stadslampjes aan.

Dat mag officieel niet maar het zijn net dagrijlampjes bij een XJ40.

Staat mooi vind ik.

IMG-20210308-WA0030.jpg

isabella    1036

In Goes zit een sleutelmaker die de juiste apparatuur er voor heeft, daar laten wij onze sleutels ook maken.

• 2 weeks later...