Jump to content

Recommended Posts

arie-jag    654
21 uren geleden, haddock zei:

He Arie, zie ik nou je XJ EN je Midget?

Dat klopt helemaal Bertus, had mijn schoonouders uitgenodigd mee te rijden daar wij in Zeeland altijd hun huisje in Burgh-Haamstede mogen gebruiken als uitvalbasis.

Ze waren uiteindelijk niet uit de MG midget te krijgen, ze hebben genoten net zoals wij van de prachtige omgeving, auto's en mensen!

Mijn schoonvader heeft een hybride toyota en wil een volledig elektrische auto kopen... totdat deze rit in het brullende cabrio-tje, hij bleef maar smilen:DDbij elke acceleratie.  

Raymond, Joke and crew weer ontzettend bedankt voor deze geweldige belevenis!

En Leon, de Vlaaien waren weer super :stuff:

Onze foto's volgen nog

• Like 2

Wij hebben erg genoten van de mooie route, de gezellige mensen, de lekkere vlaai uit onze geboortestad en de mooie auto's.

Helemaal TOP !

Erik & Esther

20210501_161851.jpg

Ferco    5

Wat een leuke, gezellige bijeenkomst, zaterdag: Een fijne kennismaking met mijn nieuwe autoclub!

Het weer was eigenlijk beter voor mijn Saab cabrio maar daar kon ik natuurlijk niet mee aankomen.

Heel leuk om al die mensen en auto’s te zien.

Raymond en Joke natuurlijk hartelijk bedankt voor de organisatie en gastvrijheid.

Graag tot een volgende keer!

Ferco

harryxk8    26

Ook wij hebben dit jaar weer volop genoten van deze tour tocht. Uiteraard Joke en Raymond bedankt.

Zelf een dorp werd volledig in beslag genomen door alleen maar Jag's heen en terug :DD,

IMG_20210501_114639_resized_20210501_113839113.jpg  IMG_20210501_114643_resized_20210501_113838877.jpg  IMG_20210501_114716_resized_20210501_113838169.jpg

IMG_20210501_114759_resized_20210501_113837904.jpg  IMG_20210501_115028_1_resized_20210501_112213537.jpg  IMG_20210501_115046_resized_20210501_112213024.jpg

IMG_20210501_131616_resized_20210501_112211663.jpg  IMG_20210501_135729_resized_20210501_112209266.jpg

• Klasse 1

keesh    1651
1 uur geleden, harryxk8 zei:

Zelf een dorp werd volledig in beslag genomen door alleen maar Jag's heen en terug :DD,

Hoe zou dat nou gekomen zijn? Fout in de route of zoiets?😂

• Haha 1

arie-jag    654
28 minuten geleden, keesh zei:

Hoe zou dat nou gekomen zijn? Fout in de route of zoiets?😂

Geen idee? :lol:

Maar ik zou er voorlopig niet meer doorheen rijden in je xjs als ik jou was...:sarcastichand:

Leuk dat iedereen het zo naar zijn/haar zin heeft gehad. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Zaterdagmiddag rond de lunch, kregen we de uitslag van de Coronatest van mijn vrouw; negatief! Gelukkig maar, maar beter safe dan sorry. Ze is inmiddels al weer aan de betere hand, maar nog steeds niet helemaal in orde. Zal wel een griepje oid zijn. Komt ook nog voor namelijk. 

Tot de volgende keer

Jeroen 

cage    116

Gelukkig dat het niet ernstig is met je vrouw, Jeroen, maar je hebt wel de verwarrende actie van Kees gemist. Gelukkig valt het hier op het forum wel mee met z'n slimme acties😂

• Haha 2

keesh    1651
2 uren geleden, arie-jag zei:

Maar ik zou er voorlopig niet meer doorheen rijden in je xjs als ik jou was...:sarcastichand:

Daarom heb ik nog een X300, die kennen ze daar nog niet😉🤔😀

• Haha 2

Lumo    80

Nu pas kunnen wij reageren op die heerlijke zaterdag . Maar de nasmaak begon bij ons reeds op een terrasje in GOES. Onze grote dank aan Raymond, orkestleider, aan Joke en Max, eerste violen, aan Leonneke voor het traditionele vlaaienfestival, aan vriend Kees voor de extra animatie. En aan alle stille werkers in de schaduw …

We nemen deel sinds 2017 en het wordt alsmaar beter en vloeiender. De crew is op elkander ingespeeld en de deelnemers weten op voorhand voor wat goeds ze zich engageren. Ook merk ik  meer geanimeerde gesprekken onder elkaar bij de liefhebbers van ons edelkoetsenmerk . Dat schenkt eveneens een warm hart. Tot volgend jaar dus !

• Like 5

Leonneke    299
Op 5/4/2021 om 10:28 AM, Lumo zei:

We nemen deel sinds 2017 en het wordt alsmaar beter en vloeiender. De crew is op elkander ingespeeld en de deelnemers weten op voorhand voor wat goeds ze zich engageren. Ook merk ik  meer geanimeerde gesprekken onder elkaar bij de liefhebbers van ons edelkoetsenmerk . Dat schenkt eveneens een warm hart.

Sluit ik me graag bij aan. Loopt echt 'smooth' allemaal. Iedereen gedraagt zich echt super relaxed tijdens het rijden. Alles lijkt helemaal vanzelfsprekend te zijn. Dit jaar nog een leuke Technische Meeting erachteraan en dan is het compleet.

• Like 3

keesh    1651
3 minuten geleden, Leonneke zei:

Dit jaar nog een leuke Technische Meeting erachteraan en dan is het compleet.

Dat zou mooi zijn. Dat wil zeggen dat we dan weer normaal kunnen doen👍

• Klasse 2

Lumo    80
Op 5/3/2021 om 6:09 PM, jeroendorrestein zei:

Leuk dat iedereen het zo naar zijn/haar zin heeft gehad. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Zaterdagmiddag rond de lunch, kregen we de uitslag van de Coronatest van mijn vrouw; negatief! Gelukkig maar, maar beter safe dan sorry. Ze is inmiddels al weer aan de betere hand, maar nog steeds niet helemaal in orde. Zal wel een griepje oid zijn. Komt ook nog voor namelijk. 

Tot de volgende keer

Jeroen 

Blij voor jou en jullie, Jeroen.

Volgend jaar is van ons dus !

Lumo    80

Zo'n naambadge helpt ook hoor bij de geanimeerde gesprekken. Moesten we terug invoeren !

IMG_1417.JPG

• Like 3

isabella    1036

Wij ons betreft zetten we de technische dag vast op de 2 zaterdag November, als het dan niet kan dan is het helaas zo, maar ik ga er van uit dat het dan weer kan.

• Like 2
  • Klasse 4

wimb    706

Tuurlijk kan dat. Tegen die tijd is een elk ingeënt met een inentingsbewijs.

Depositiefdenkendeomdathijaleenjaarophetuitgesteldeconcertvandeeppurplewacht

Lumo    80

Ik ontwaar een onduidelijkheid omtrent onze geplande Technische Dag. Orkestleider Raymond stelt hierboven voor op 2 november. Nu post Keesh een reminder voor zaterdag 13 november. Ondertussen iets veranderd ? Of een verschrijving ? Greetz !

keesh    1651
19 uren geleden, isabella zei:

Wij ons betreft zetten we de technische dag vast op de 2 zaterdag November,

47 minuten geleden, Lumo zei:

Ik ontwaar een onduidelijkheid omtrent onze geplande Technische Dag. Orkestleider Raymond stelt hierboven voor op 2 november. Nu post Keesh een reminder voor zaterdag 13 november. Ondertussen iets veranderd ? Of een verschrijving ? Greetz !

2 november is geen zaterdag maar op een dinsdag, dus is het de 2de zaterdag november;-)

• Like 2

robertvl    207
Op 5/8/2021 om 7:26 AM, wimb zei:

Tuurlijk kan dat. Tegen die tijd is een elk ingeënt met een inentingsbewijs.

Depositiefdenkendeomdathijaleenjaarophetuitgesteldeconcertvandeeppurplewacht

Naai je het bewijs dan wel even op je jas Wim? Wel het advies om het papiertje niet de kleur geel te geven, LOL.