Jump to content

Rondje eilanden. Zaterdag 1 mei.

Recommended Posts

Op 3/2/2021 om 7:31 PM, isabella zei:

- Ik voel trouwens een rondrit kriebelen....

- Iemand zin??

Over een week of 7 a 8??

Rondje eiland.

Tegen eind april zal de XK wel weer uit de winterslaap zijn, dus in principe doe ik ook op een zaterdag mee. Vanuit de kofferbak is mits redelijk weer wel British style.

Vermaak me intussen ook goed met een andere 4 wieler. En een 2 wieler met goed weer is ook niet verkeerd.

• Like 1

Ikke zin voor zo'n rondje eiland !  Altijd klaar ! Ook voor een hap met de gelijkge(s)temden. (En het is al lang geleden dat we dan ons naamplaatje droegen !)

20170813_082254.jpg

Tuurlijk Raymond de X308 uit Noord-Holland is er klaar voor. En als het de ondernemer is die we vorige jaar ook hadden bij het Veersmeer is het een mooie locatie en een ????Hollandse snack gaat er altijd in  

• Like 1

Bij de meeste kriebelt het wel weer om samen met soortgenoten wat leuks te doen. Nu is dat door alle beperkingen moeilijk, maar een ritje moet wel mogelijk zijn zoals vorig jaar september, covid proof. Dit alles onder voorbehoud.

De mensen die het willen organiseren zitten te denken aan eind april, begin mei en dan op een zaterdag .

Eten kan op 3 manieren,

- Onderweg bij lokale ondernemer aan het Veerse meer,

- Onderweg op locatie vanuit de kofferbak,

- Onderweg op locatie met broodjes die vanuit een eetkar die we dan speciaal laten komen voor deze gelegenheid..

Laat maar weten door te reageren in dit topic en waar je voorkeur naar uit gaat.

• Like 3

Zeker weer zin in een rondje en wat bijkletsen! Over een paar weken zouden de ergste maatregelen wel opgeven moeten zijn. Vandaag gingen de terrassen zelfs open. (Maar niet voor lang..)

De friettent van de afgelopen keer was prima! Heb al tijden geen broodje kroket gegeten met al dat thuiswerken, maar een voettruc kan ook lekker zijn.

Tja zondag, dat was in september uitstekend getimed, precies toen de kerk uitging, kwamen wij met de karavaan langs...????

9 hours ago, isabella said:

- Ik voel trouwens een rondrit kriebelen....

- Iemand zin??

Uiteraard! ;-)

Als het op een zaterdag op een even week is dan moet dat lukken :-)

Count me in. 20 maart aanstaande ben ik al een jaar aan het thuiswerken. Niet meer in een kantoortuin werken bevalt me meer dan uitstekend, maar ik heb wel de behoefte om iets meer uit te zijn dan een wandelrondje in de buurt.

Qua datum heb ik geen enkele voorkeur en ook als het om de catering gaat vind ik alles best.

Verhip, ik begin al af te tellen terwijl de datum nog bepaald moet worden.  ????

10 minuten geleden, JagS3 4.2 zei:

..... mocht deze dan nog niet klaarzijn, mogen we dan ook de 96 meenemen?

Jawel, achteraan aansluiten????

• Haha 2

14 uren geleden, WimXF zei:

Tja zondag, dat was in september uitstekend getimed, precies toen de kerk uitging, kwamen wij met de karavaan langs...????

Maar wij wel keurig op 1,5 meter ????

Ik ben er bij!

Ik kom Gerlof wel weer ergens op de snelweg naar Heinkenszand tegen :buba:

Vond de snackplek vorig jaar prima maar als het niet gaat pas ik me aan aan wat opdat moment wel kan.

5 hours ago, arie-jag said:

Ik ben er bij!

Ik kom Gerlof wel weer ergens o de snelweg naar Heinkenszand tegen :buba:

Vond de snackplek vorig jaar prima maar als het niet gaat pas ik me aan aan wat opdat moment wel kan.

Zal m'n grootlicht vast aanzetten :)

Ik ben op zeker ook voor, kan alleen zonder een vaste datum (rooster ivm ploegendiensten) niet direct aangeven of ik mee kan rijden.  Maar ik houd mij aanbevolen.
Mogelijk valt er wat te regelen mbt een dag vrij oid.
Heerlijk voorstel en ook fijn om de andere Jáááágs te kunnen bewonderen.

Goede avond,

Een toertocht altijd leuk , ik zorg voor een bijrijder en ben weer van de partij.

Maakt mij niet uit wanneer, ik laat hem alvast warm draaien...

5.jpg

Op 3/2/2021 om 9:01 PM, keesh zei:

Eten kan op 3 manieren,

1 Onderweg bij lokale ondernemer aan het Veerse meer,

2 Onderweg op locatie vanuit de kofferbak,

3 Onderweg op locatie met broodjes die vanuit een eetkar die we dan speciaal laten komen voor deze gelegenheid..

Jajaja:

Optie 1. Okay !!!

Optie 2. Ook okay

Optie 3. Helemaal prima

Optie 4. Starten met vlaai van Brabants Roem

Optie 5. Mc Donalds

Optie 6. Burger King

Volgorde maakt me verder niet uit. 

• Like 2

• keesh changed the title to Rondje eilanden. Zaterdag 1 mei.