Jump to content

Restauratie Jaguar 420 1967


Jop02
 Share

Recommended Posts

Als je de motor hiervoor niet uit de auto wilt halen, kan ik me voorstellen, kan je de verrotte leiding ook (tijdelijk) vervangen door slang. Dat kan dan wel de originele route volgen. Grote delen van dat systeem bestaan al uit rubber slang.

 

Ik denk dat een andere diameter leiding niet veel uitmaakt. Slagvolume van de hoofdcilinder bepaalt het volume wat gestuurd wordt door de leidingen en wat terecht komt in de slave cilinder(s).   

 

Denk dat de remmen wel identiek zijn aan E-type. Je kan bij Barratt bij beide auto's kijken en vergelijken op onderdeelnummers.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...