keesh 1346 Report post Posted December 28, 2020 Quote Share this post Link to post Share on other sites
wimb 641 Report post Posted December 29, 2020 Als ik deze video aan een vriend zou laten zien, dan zou hij hem 'een enorme beun' vinden omdat hij de pennen van de remklauw met een Torx 45 loshaalt i.p.v. een imbus 7. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rover827Si 184 Report post Posted December 29, 2020 Ik kan mij vergissen (of ik zat nog een beetje te slapen) maar de binnenkant van de remschijf is NIET schoongemaakt met remmenreiniger. Tja Quote Share this post Link to post Share on other sites
keesh 1346 Report post Posted December 29, 2020 Wij doen alles perfect en zeker wanneer ze aan het filmen zijn en als je dan later terug kijkt zie je ook foutjes Quote Share this post Link to post Share on other sites
wimb 641 Report post Posted December 30, 2020 21 hours ago, keesh said: Wij doen alles perfect Dûh! Ons Soort Mensen maken geen fauten. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Recommended Posts