Mario1974 6 Report post Posted December 7, 2020 Hoi, ik heb een XE 2.0 diesel van 2019 en als hij draait en in D staat met de voet op het rem loopt er soms een zware trilling doorheen de wagen. Ik krijg niet geplaatst waar dit vandaan kan komen, ik heb wel het gevoel dat het bij een koude motor/versnellingsbak erger is, iemand een idee voordat ik een afspraak maak met de plaatselijke garage ? groeten, Mario Quote Share this post Link to post Share on other sites
keesh 1346 Report post Posted December 7, 2020 Wat is km stand? Zit te denken aan koppelomvormer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werkman 15 Report post Posted December 7, 2020 defecte motor steunen , zijn vacuum gestuurd . gaan lekken .slang er afhalen en met een slangetje aanzuigen en kijken of hij vacuum vasthoud. op zeker dat ze lek zijn . mvgr gj werkman. www.werkmanautomotive.nl Quote Share this post Link to post Share on other sites
robertvl 198 Report post Posted December 7, 2020 30 minuten geleden, werkman zei: defecte motor steunen , zijn vacuum gestuurd . gaan lekken .slang er afhalen en met een slangetje aanzuigen en kijken of hij vacuum vasthoud. op zeker dat ze lek zijn . mvgr gj werkman. www.werkmanautomotive.nl Bij een auto van 1 jaar oud? Dat zou wel ernstig slecht zijn van Jaguar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
haddock 700 Report post Posted December 7, 2020 Slangetje lekt zo, kleinigheidje. Ik zet m’n geld op GeertJan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mario1974 6 Report post Posted December 8, 2020 16 uren geleden, keesh zei: Wat is km stand? Zit te denken aan koppelomvormer. Ik heb op dit moment nog maar 35.000 kilometer en de wagen is iets meer dan een jaar oud, heb hem rechtstreeks van de JLR dealer en heb sowieso nog garantie op de wagen maar wou hier al eens polsen, kijken wat het idee was. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mario1974 6 Report post Posted December 8, 2020 15 uren geleden, robertvl zei: Bij een auto van 1 jaar oud? Dat zou wel ernstig slecht zijn van Jaguar. Ja ik ben ook zeer verrast, maar was ook in die richting aan het denken. Ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd naar de dealer, benieuwd wat er uit de bus gaat komen. Is dit een gekend euvel bij Jaguar (Xe) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansvh 473 Report post Posted December 8, 2020 2 uren geleden, Mario1974 zei: Is dit een gekend euvel bij Jaguar (Xe) ? Ja. Ik denk dat Geert Jan (Werkman) gelijk heeft. In het slechtste geval: defecte motorsteunen. In het beste geval: vacuumaansluiting van de motorsteunen los of lek. Lees DIT topic er maar eens op na. Gelukkig heb je garantie! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mario1974 6 Report post Posted December 8, 2020 5 uren geleden, hansvh zei: Ja. Ik denk dat Geert Jan (Werkman) gelijk heeft. In het slechtste geval: defecte motorsteunen. In het beste geval: vacuumaansluiting van de motorsteunen los of lek. Lees DIT topic er maar eens op na. Gelukkig heb je garantie! thanks ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mario1974 6 Report post Posted January 6 Vrijdag gaat de auto een dagje binnen bij de dealer en gaan ze bekijken waar het geluid vandaan komt. Probleem natuurlijk is dat die het soms wel en soms niet doet, en dus waarschijnlijk vrijdag niet... Ik zal de diagnose in ieder geval posten, zo leren we misschien weer wat bij met zijn allen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Recommended Posts