jeroendorrestein 64 Report post Posted November 24, 2020 Sterkte en beterschap Keesh! Jeroen Quote Share this post Link to post Share on other sites
JagS3 4.2 91 Report post Posted November 24, 2020 Beterschap Keesh! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TweeLinkerhande 70 Report post Posted November 25, 2020 Keesh, ik hoop dat je ondertussen al wat opgeknapt bent! Veel sterkte gewenst vanuit Rotterdam, Gerlof Quote Share this post Link to post Share on other sites
sonsan 499 Report post Posted November 25, 2020 Vandaag weer even contact met Kees gehad. Hier zijn antwoord op mijn vraag hoe het gaat: "Het gaat nog niet goed. veel pijn. Veel vochtproblemen. Slecht bloedwaardes. Soms denk je, het gaat de goede kant en dan de andere dag weer terugval. Het is zwaar maar we gaan het wel redden." 2 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iksjeezesel 511 Report post Posted November 25, 2020 2 uren geleden, sonsan zei: Vandaag weer even contact met Kees gehad. Hier zijn antwoord op mijn vraag hoe het gaat: "Het gaat nog niet goed. veel pijn. Veel vochtproblemen. Slecht bloedwaardes. Soms denk je, het gaat de goede kant en dan de andere dag weer terugval. Het is zwaar maar we gaan het wel redden." Hoop dat het snel echt de goede kant op gaat! Quote Share this post Link to post Share on other sites
CSXK 17 Report post Posted November 25, 2020 Beterschap gewenst kees. Ik ken je niet goed maar heb je gezien met de zeelandrit . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjuul 54 Report post Posted November 26, 2020 Eem heel goed herstel gewenst Keesh! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Frans Harkema 8 Report post Posted November 28, 2020 Sterkte Kees! (Heb je dan nu eindelijk tijd om dat ene boek te gaan lezen...? ;-) ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
keesh 1346 Report post Posted December 1, 2020 Iedereen bedankt voor het medeleven en steun in deze moeilijke tijd. De eerste tien dagen na de operatie was een zeer neergaande spiraal met weinig vooruitzicht. Een donkere tunnel zonder lichtpunt. Gelukkig gaat het nu een stuk beter en ben vandaag uit het ziekenhuis ontslagen. Wil er niet te veel op terug kijken en deze 3 weken zeer snel vergeten en vooruit kijken naar de mooie dingen die nog gaan komen. Nogmaals bedankt. 14 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Heisenberg 39 Report post Posted December 3, 2020 Ik lees het nu pas: Heel veel sterkte Kees! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stephan80 93 Report post Posted December 3, 2020 Kees, beterschap! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djurre1980 175 Report post Posted January 13 Sterkte gewenst Kees, fikse operatie. Hoop dat je snel weer beter bent en het forum kan volgen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
keesh 1346 Report post Posted January 13 8 minuten geleden, Djurre1980 zei: Sterkte gewenst Kees Dank je. 8 minuten geleden, Djurre1980 zei: .... en het forum kan volgen. Gaat weer goed, mag alles weer lezen 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djurre1980 175 Report post Posted January 13 10 minuten geleden, keesh zei: Dank je. Gaat weer goed, mag alles weer lezen Good to have you back Quote Share this post Link to post Share on other sites
redman 178 Report post Posted January 14 Dat is goed nieuws! Welkom terug Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leonneke 191 Report post Posted January 15 Fijn dat alles weer functioneert zoals het hoort ouwe Young Timer !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Recommended Posts