Jump to content

Vacuüm huishouding Series 3


Recommended Posts

wilfredfoto    277

Goedenavond,

 

Met het laatste grote onderhoud wat ik aan mijn Series 3 heb gedaan heb ik tevens de vacuüm slangen vervangen en opnieuw aangesloten. Dwz, de vacuum vervroeging met 1 slang naar de gasklep en de aansluiting onder aan het spruitstuk naar de andere zaken zoals de throttle switch, kachel, enz.

 

Nu vond ik een schema waarbij het compleet anders zit aangesloten, de gasklep zit samen met de aansluiting onder aan het spruitstuk aan alles vast, de vacuum vervroeging, switch, kachel en zo. (Foto)

 

De motor reageert wel heel sterk op hoe ik alles aansluit en ik vraag me af hoe het nu eigenlijk wel moet zitten, hebben hier al meer mensen mee zitten stoeien ?

 

Groeten,

 

Wilfred

 

F07A7F90-765E-4F7A-987F-B3A94C6404CF.thumb.jpeg.57dd01672cfd8e8df0c61fd60c44871f.jpeg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
wilfredfoto    277

Goedemorgen,

 

Ik ben inmiddels toch al iets wijzer geworden met de PDF bijgevoegd.

De vervroeging op de verdeler mag natuurlijk nooit rechtstreeks op de inlaat aangesloten worden zoals op het plaatje eerder geplaatst. Deze gaat of van verdeler naar de gasklep, of via een vacuüm regulator, alleen wordt deze niet getekend in het plaatje.

 

De tekst in de PDF maakte het wat duidelijker in ieder geval.


XJ6Vacuum.pdf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...