keesh 1320 Report post Posted October 19, 2020 Zoals je gemerkt hebt is er vorige maand een update geweest van het forum. Helaas werkt het niet goed samen met verschillende plug-ins en hebben we deze tijdelijk moeten uitschakelen. We zoeken naar oplossingen. Wat is er uitgeschakeld. Advertenties(banners) JF-markt Donatie tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lumo 50 Report post Posted October 19, 2020 Voor mij zijn de aanvangsknoppen ook niet zo dummy proof. Je geeft het snel op als je in een wirwar beland. Maar dat weegt niet op tegen mijn jaguar addiction Quote Share this post Link to post Share on other sites
john37 81 Report post Posted October 19, 2020 Over het algemeen werkt de vernieuwde site heel goed. Ik ervaar alleen een issue op de ipad3 (safari + chrome browser), waarbij ik geen reacties kan plaatsen. Het vak is te klein / niet gevoelig voor tekst entry. Quote Share this post Link to post Share on other sites
johanvdpluijm 127 Report post Posted October 27, 2020 ik vind dat lichtblauwe (knopje van Quote, het aantal berichten van leden etc) wel erg licht van kleur, haast niet te lezen. Ook niet als ik het contrast van mijn scherm aanpas. verder heb ik niks te miepen Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansvh 452 Report post Posted October 27, 2020 11 minuten geleden, johanvdpluijm zei: ik vind dat lichtblauwe (knopje van Quote, het aantal berichten van leden etc) wel erg licht van kleur, haast niet te lezen. Ook niet als ik het contrast van mijn scherm aanpas. verder heb ik niks te miepen Beter zo? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
EricS-TR 368 Report post Posted October 27, 2020 Is bekend op welke termijn JF-markt weer online komt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
keesh 1320 Report post Posted December 23, 2020 Op 10/19/2020 om 7:55 PM, keesh zei: Zoals je gemerkt hebt is er vorige maand een update geweest van het forum. Helaas werkt het niet goed samen met verschillende plug-ins en hebben we deze tijdelijk moeten uitschakelen. We zoeken naar oplossingen. Wat is er uitgeschakeld. Advertenties(banners) JF-markt Donatie tapatalk Nu zou alles weer moeten werken als het goed is. Laat weten als er nog problemen zijn. Quote Share this post Link to post Share on other sites
keesh 1320 Report post Posted December 26, 2020 Op 12/23/2020 om 3:56 AM, keesh zei: Nu zou alles weer moeten werken als het goed is. Laat weten als er nog problemen zijn. Helaas geeft JF-markt nog problemen en is dus weer tijdelijk verwijderd Quote Share this post Link to post Share on other sites
haddock 669 Report post Posted December 26, 2020 Tjah Kees, dan moet jij m’n Starfish velgen maar kopen, will look good under your XJS! Quote Share this post Link to post Share on other sites
keesh 1320 Report post Posted December 26, 2020 3 minuten geleden, haddock zei: Tjah Kees, dan moet jij m’n Starfish velgen maar kopen,... Ze eten geen brood en worden alleen maar meer waard Quote Share this post Link to post Share on other sites
haddock 669 Report post Posted December 26, 2020 Nou, kopen dus! destraatarmesloeber Quote Share this post Link to post Share on other sites
DvL 110 Report post Posted December 26, 2020 Ik heb nu een nieuwste versie geïnstalleerd maar die is nu nog even Engels (ben ermee bezig om het te vertalen haha), deze nieuwe versie werkt in ieder geval wel goed en zorgt niet voor errors bij nieuwe registraties. Dus je kunt ze er weer bij zetten Haddock Quote Share this post Link to post Share on other sites
haddock 669 Report post Posted December 26, 2020 Ok, Dennis! Alleen zou ik zelf ook wel de ad willen kunnen verwijderen. Het staat er nu twee keer. En ik zie heus wel dat de band verkeerd gemonteerd is. No sweat. Groets, Haddock Quote Share this post Link to post Share on other sites
DvL 110 Report post Posted December 27, 2020 hmm ad zelf verwijderen kon dat eerder ook? en Mooie XJS velgen 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
keesh 1320 Report post Posted December 27, 2020 29 minuten geleden, DvL zei: zelf verwijderen kon dat eerder ook? Nee, ik heb verwijderd 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Recommended Posts