paul-jhon 0 Report post Posted September 15, 2020 Beste leden , Ik heb een jaguar daimler van 1991, van de week is er koperen muntje in mijn sigaret aansteker gevallen met gevolg een waarschijnlijk kapotte zekering. (de twee cigar aanstekers werken niet meer..) Ik heb helaas gezien in de linker en rechter als ook in de center fusee box , daar zit de zekering niet in also onder de midden console vind ik deze ook niet terug Weet iemand waar deze zich zou kunnen bevinden ?? alvast dank m.v.g Paul Quote Share this post Link to post Share on other sites
EricS-TR 371 Report post Posted September 15, 2020 Welkom Kan je er niet mee helpen, maar goed gemikt! Zou gaan golfen of darten als je dat nog niet doet Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansvh 473 Report post Posted September 15, 2020 Zekering A3, 20A, Geel. Naar die zekering moet je op zoek. Zit in de zekeringkast tegen het schutbord. Quote Share this post Link to post Share on other sites
paul-jhon 0 Report post Posted September 20, 2020 dank u is gelukt...x Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djurre1980 175 Report post Posted January 13 Ik heb er standaard zo'n usb stekker met 2 poorten inzitten, kan er ook geen muntje in vallen Wel fijn dat het op contact geschakeld is, kan je apparatuur (navigatie, telefoonoplader) gewoon aangesloten laten. Quote Share this post Link to post Share on other sites
john37 83 Report post Posted January 13 Dat is idd HEEL fijn, heb het wel eens meegemaakt (bij ander merk) dat na 2 weken stilstand de accu helemaal leeg was. Door de navi op de niet geschakelde cigarette lighter socket. Quote Share this post Link to post Share on other sites
EricS-TR 371 Report post Posted January 13 10 uren geleden, Djurre1980 zei: Ik heb er standaard zo'n usb stekker met 2 poorten inzitten, kan er ook geen muntje in vallen Wel fijn dat het op contact geschakeld is Heb ik ook, maar bovendien met digitale voltmeter Erg handig om snel en gemakkelijk de accuspanning af te kunnen lezen. Bij check met multimeter op accupolen blijkt de waarde verrassend accuraat te zijn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djurre1980 175 Report post Posted January 20 Maar je hebt ook een voltmeter op je dash toch? Of zit die er niet meer op in een S-type? Kan het me niet meer van mijn S-type herinneren eigenlijk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
john37 83 Report post Posted January 20 Voltmeter op moderne S-type: Nope. Zit wel vaker in een FM transmitter voor in de sigaretten aansteker. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Recommended Posts