Leonneke Posted January 2 Share Posted January 2 11 uren geleden, Lana zei: Dus ook weer een plaatje erbij: Héy Lana. Het lijkt alsof de portieren er wat 'verwrongen' in staan? Heeft die een tik gehad aan de passagierszijde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted January 2 Share Posted January 2 10 minuten geleden, Leonneke zei: Heeft die een tik gehad aan de passagierszijde? Jas van vrouw tussen gezeten😂🤣 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted January 2 Share Posted January 2 5 minuten geleden, keesh zei: Jas van vrouw tussen gezeten😂🤣 Of misschien auto geweest van Lill Kleintje ... ??? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lana Posted January 2 Author Share Posted January 2 nee, de bijrijderskant zijn de deuren van gelast. En dat heb ik niet netjes gedaan, was mijn allereerste plaatwerk lasklus ooit. En dat zie je. De onderste 20 cm is vervangen, daarboven is het wel mooi. de bijrijderskant was best slecht toen ik hem kocht, omdat ie toen ruim 10 jaar buiten gestaan heeft, en de zijde die het meeste weer gepakt heeft, is daar niet beter van geworden. Zie onderstaande foto van 2013, toen ik hem net had. ik heb nog deuren op zolder staan, die moeten er ooit nog in komen. maar goed, zoals al eerder gezegd: als daily driver is er eigenlijk geen tijd voor om dat soort dingen aan te pakken. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lana Posted January 11 Author Share Posted January 11 als je kruiskoppeling van de cardan as er zo uit ziet, rijdt je jaguar niet meer zo fijn als een jaguar kan rijden: Gelukkig heb ik er nog 3 op de plank liggen. 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted January 14 Share Posted January 14 Op 1/2/2023 om 10:45 PM, Leonneke zei: Of misschien auto geweest van Lill Kleintje ... ??? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts