Jump to content

BRITISH CARS & LIFESTYLE GEANNULEERD !!!!

keesh
 Share

Recommended Posts

British CARS & Lifestyle dat op 2, 3 en 4 oktober zou plaatsvinden in het Autotron in ‘s-Hertogenbosch is geannuleerd.  

De beurs zou oorspronkelijk plaatsvinden in maart, maar werd in verband met de lockdown uitgesteld. Ook dit keer is corona de reden dat het evenement niet kan plaatsvinden.

British Best

“Een aantal van onze vaste deelnemers heeft in verband met corona besloten om dit jaar niet te komen”, vertelt organisator Mark Albada Jelgersma. “Daar hebben we uiteraard begrip voor. Helaas zou er daardoor voor bezoekers minder te zien en doen zijn dan gebruikelijk en hierdoor hebben we het idee dat we hen niet de ‘British Best’ kwaliteit kunnen bieden die zij van ons gewend zijn. We hebben daarom de moeilijke beslissing moeten nemen om het evenement dit jaar te annuleren.” Bezoekers die al een ticket hebben gekocht, krijgen het geld terug.

Volgens Albada Jelgersma is dit het enige evenement op de agenda dat hier tegen aan loopt. “Alle andere geplande beurzen gaan gewoon door als gepland.”

Kwaliteit

Albada Jelgersma hoopt dat British CARS & Lifestyle in 2021 weer te bezoeken zal zijn. “We gaan daar vooralsnog van uit. Maar het is uiteraard afwachten hoe alles zal verlopen. We weten wel dat zodra het weer plaatsvindt, we de kwaliteit kunnen bieden die standhouders en bezoekers van ons gewend zijn en dat het dan allemaal volgens de dan geldende richtlijnen zal verlopen.”

British CARS & Lifestyle wordt al bijna 30 jaar georganiseerd in het Autotron bij ‘s-Hertogenbosch. Het is de grootste beurs in Nederland met producten en lifestylebeleving uit het Verenigd Koninkrijk.

• Verdrietig 1

Heel erg jammer want ik kijk/ keek uit naar BC & L, maar begrijpelijk. Ik was toch al nieuwsgierig hoe ze dat Coronaproof wilden gaan doen.

Pluspunt is wel dat volgend jaar heel druk wordt met alle evenementen en concerten die worden opgeschoven.

• Like 2

• 11 months later...

Ook dit jaar is het British Cars and Lifestyle "uitgesteld" 🤔 , nu naar naar maart 2022. Dat klinkt als annuleren  ☹️. Jammer want ik had wel zin in om naar de beurs te gaan en wellicht kunnen we in maart samen oprijden vanaf Utrecht. 

Corona en evenementen, het begint vervelend te worden. In januari 2019 heb ik een kaartje gekocht voor het concert van Deep Purple in oktober van dat jaar. Dat werd vanwege Covid-19 een jaar uitgesteld. En toen ik in de rij stond voor mijn tweede vaccinatie ontving ik een mail dat het concert naar oktober volgend jaar is opgeschoven. 🙄

Nee. Blacker is al jaren geleden de band uitgegooid/ uitgestapt. Tegenwoordig treedt hij op medieval events op als minstreel. 😱 En the honourable sir Lord heeft is ook alweer jaren geleden naar zijn Schepper teruggekeerd. Dat duo maakte DP magisch voor mij.

De vorige keer dat ik naar een concert van hunnie ging was in '85. Ik wil al jaren weer naar een concert maar elke keer kwam er iets tussen, zoals een vakantie. Dit kaartje is ook meer bedoeld als een trip down memory lane.

• Like 1

Het enige overgebleven bandlid van de originele bezetting is Ian Paice. Leeftijd inmiddels >70, da's nog eens een ouwe rocker ;-).

image.png

De allerallereerste LP die ik ooit van m'n leven heb aangeschaft. Heb 'm nog steeds :-) !

• Like 1

5 uren geleden, wimb zei:

Nee. Blacker is al jaren geleden de band uitgegooid/ uitgestapt. Tegenwoordig treedt hij op medieval events op als minstreel. 😱 En the honourable sir Lord heeft is ook alweer jaren geleden naar zijn Schepper teruggekeerd. Dat duo maakte DP magisch voor mij.

De vorige keer dat ik naar een concert van hunnie ging was in '85. Ik wil al jaren weer naar een concert maar elke keer kwam er iets tussen, zoals een vakantie. Dit kaartje is ook meer bedoeld als een trip down memory lane.

Ik kan Blackmore's Night zeer waarderen. Een optreden van Deep Purple zonder Blackmore vind ik dan weer niet zo heel geweldig.  Maar ben benieuwd naar je ervaringen volgend jaar. 😁

Of het jaar daarop. Of in 2024. Of.... 😅

18 hours ago, Leonneke said:

Een optreden van Deep Purple zonder Blackmore vind ik dan weer niet zo heel geweldig. 

Eensch! Maar dat geldt voor mij ook voor Jonathan Lord, hoe goed Don Airey ook is. Ach, ze zijn intussen ouwe lullen, net als ik. Dus lekker in het verleden blijven hangen en mijmeren hoe goed het vroeger was.

• 3 weeks later...
On 9/6/2021 at 3:30 PM, keesh said:

Klopt, Zie HIER Dit jaar in de EXPO  Hallen te Houten.

Hey Keesh,

How's life? N.a.v. je post checkte ik net even de site van EXPO Houten. Daar is echter in de agenda op 28 november geen vermelding van het evenement terug te vinden. Heb jij andere info toevallig of is de boel inmiddels alweer gecancelled?

Gr. Randolph

1 uur geleden, Randolph zei:

How's life?

Very good😎

BRITISH CARPARTS DAY 2021

Op zondag 28 november 2021 organiseren wij in samen met 18 Engelse Autoclubs, voor de 4e keer dit grote British Autoclub festijn, BRITISH CARPARTS DAY. Dit jaar in de EXPO Hallen te Houten, op een oppervlak van ruim 5000 m2, verwelkomen we nog meer bedrijven en autoclubs. Het unieke concept van het grote aantal clubleden met onderdelen en de vele stands van commerciële aanbieders maak deze dag al jaren tot een enorm succes met zeer veel bezoekers. Ook zijn alle 18 Engelse Autoclubs, tezamen goed voor meer dan 10000 leden, vertegenwoordigd met een eigen stand. Op het autoplein is een ruim aanbod van klassieke auto's op zoek naar een nieuwe eigenaar. In de komende maanden zullen wij in samenwerking met alle deelnemende clubs en partners de organisatie van deze dag verder uitwerken. Deze voormelding geeft U de gelegenheid om de datum van 28 november te reserveren in Uw agenda. Voor meer informatie, zie ook onze site www.britishcarpartsday.com Inschrijving voor deze unieke Clubdag is vanaf 1 september 2021 mogelijk via onze site. Indien U vragen, wensen of ideeën heeft, laat het ons weten.

Namens de organisatie Stichting British Carparts Day, Leo Dorjee / Jan van Asperen

www.britishcarpartsday.com

Er lopen in dit topic twee evenementen door elkaar, British CARS & Lifestyle, 12 en 13 maart 2022 en BRITISH CARPARTS DAY 2021 , 28 november 2021