Jump to content

Recommended Posts

Goede dag Allemaal ,

Door  ruimte gebrek (heb dax cobra gekocht) heb ik mijn serie 1 project van de hand gedaan ,heb nog veel onderdelen serie 1 voor leuke prijs .

bumper voor 

bumper achter 

grill

ramen 

stuurhuis

dashboard met chromen tellers

raamlijsten 

ruiten

enz enz

prachtig creme daimler interiur(xj40) past ook serie123

motor xj 40 met automaat compleet met koelers en computers km 160000.

deuren daimler bj 93 enz enz 

Het liefst wil ik alles voor 1 prijs van de hand doen .

Weet je iemand wie ik blij kan maken met deze spullen of voor je zelf , laat maar weten .

Gr Bert 

06-52581112

arie-jag    567

Hey Bert, balen dat het er niet van is gekomen de Jaguar klaar te maken.

Daarin tegen is een Dax Cobra niet bepaald een straf! 😎

Nog wel een Jaguar voor dagelijks?

Hoi Arie,

Heb nog 2 jaguars xk cabrio en een I-peace,

Zeker met pijn in mijn hart van mijn serie 1 afscheid genomen , moest er veel tijd en geld insteken om hem naar mijn zin te maken , en als hij klaar was is het niet allemaal origineel , dan blijft het een auto prijstechnisch wat de gek er voor geeft .

Kwam dax cobra tegen word ook een  project ,( stuur andere kant en ik wil er een andere motor met automaat in hebben ) du ga daar mijn tijd en energie in steken 

IMG_6019.jpg

• Klasse 2

arie-jag    567

Gelukkig, je hebt nog meerdere Jags.

Tja, het restaureren van een series 1-2-3 is volgens mij nooit een financieel succes... origineel of gemodificeerd.

Prachtige wagens maar commercieel niet echt interessant.:fool:

Leuk project dus die Cobra, Jaguar wielophanging?

Jaguar V12 met automaat er in?:sarcastichand:

Hoewel, aantal cylinder wijzigen zijn ze bij RDW niet echt dol op...

Pas nog leuke aflevering van een Cobra gezien bij Wheeler Dealers, die moest nog op kenteken gezet worden.

john37    83
3 uren geleden, Bert ter Meer zei:

Hoi Arie,

Heb nog 2 jaguars xk cabrio en een I-peace,

Zeker met pijn in mijn hart van mijn serie 1 afscheid genomen , moest er veel tijd en geld insteken om hem naar mijn zin te maken , en als hij klaar was is het niet allemaal origineel , dan blijft het een auto prijstechnisch wat de gek er voor geeft .

Kwam dax cobra tegen word ook een  project ,( stuur andere kant en ik wil er een andere motor met automaat in hebben ) du ga daar mijn tijd en energie in steken 

IMG_6019.jpg

Weet niet of dat hier mag::huh:

Mooie verzameling en WAT EEN GAVE KAR:goodjob:

arie-jag    567
1 uur geleden, Bert ter Meer zei:

jaguar wielophanging rover v8 3500 motor er in hoop herrie weinig vermogen , wil er een moderne v8 erin hebben met automaat , rijd lekker soepel .

Moet zeggen dat de Rover V8 (uit TVR) in de MGB GT van mijn goede vriend Jochem een verschrikkelijke bak vermogen heeft en op de NurburgRing menig porsche laat zweten en ook op Zolder de meeste TVRs voorbij gaat .

Herrie is natuurlijk wel een belangerijk onderdeel van een V8, het is natuurlijk geen Tesla.:DD

Een supercharged V8+bak van Jaguar XJR iets voor de Cobra? nooit genoeg  powerrrrr!  :DD

Laat me even weten wanneer de Rover V8 weg moet, ik heb nog een paar V8 vriendjes die meer b*llen hebben dan verstand.:sarcastichand:

Zit er zeker aan te denken er een 4.2 v8 al of niet met compressor er in te monteren , heb goede ervaringen en nog steeds met de 4.2 motor , als iemand nog mooi setje weet ,

maar kijk ook met een schuin oog naar een mb v8 500