Jump to content

Zeelandtour 13 september 2020

keesh
 Share

Recommended Posts

20 uren geleden, JagS3 4.2 zei:

ik weet niet of het nog kan, maar wij zijn ook geïnteresseerd, mits de jag op tijd klaar is, ik verwacht van wel overigens :)

is het mogelijk om nog mee te rijden?

Er rijden genoeg reserveonderdelen mee dus als er wat stuk gaat gewoon, wanneer niemand kijkt,  even tijden de koffiepauze wisselen. :lolu:

• Haha 1

1 hour ago, arie-jag said:

Er rijden genoeg reserveonderdelen mee dus als er wat stuk gaat gewoon, wanneer niemand kijkt,  even tijden de koffiepauze wisselen. :lolu:

Schijnt ook een goede Jag-garage dichtbij te zijn ...????

Lijkt me niet nodig ... ze vragen gewoon als je aankomt of het goed gaat.

Een "Ja" is dan een mondelinge overeenkomst, waarmee je alle noodzakelijke vragen goed beantwoord.

En een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig (plus heel veel getuigen die het met je eens zijn ;-) ).

• Haha 1

16 hours ago, redman said:

Lijkt me niet nodig ... ze vragen gewoon als je aankomt of het goed gaat.

Euhh, een goede triage gaat toch echt wel een stuk serieuzer:

Heeft u momenteel Covid-19 of Covid-19 verschijnselen, in het verleden Covid-19 gehad of wordt u in de nabije toekomst besmet met Covid-19?

• Ja
  • Waarschijnlijk

(Omcirkelen wat van toepassing is)

• Haha 1

Bij aankomst worden de vragen gesteld en ingevuld op een formulier wat wij moeten overleggen bij een evt. controlle/

Op de dag zelf doen we hetzelfde als we al doen vanaf Maart dit jaar, gepaste afstand alsof iedereen net en bord snert (oud Hollandse Erwtensoep) heeft genuttigd, ongeveer 1.5 meter.

Verder word het gewoon ene leuke dag en hopen we op net zo mooi weer als vandaag!

Ik ga vandaag met Max de mede Jaguarverslaafde de rit rijden om te kijken of mijn auto het haalt en of er geen rare dingen onderweg zijn, denk daarbij aan ufo's en nieuw gegraven watergangen op ons pad.

Foto's volgen!

• Haha 3

Nou... auto haalt het wel hoor (haha)

En!!

We hebben een ondernemer bereid gevonden SPECIAAL voor ons open te gaan!

Er is aan het Veerse Meer een locatie waar we mogen eten, het betreft een friettent die friet , hamburgers en broodjes verkoopt.

Hoer kunnen de bezoekers op eigen kosten naar eigen smaak eten.

Op de locatie zelf is er ruim plek voor de auto's en is er voor 200 mensen plek.

We kunnen lekker in het gras eten nuttigen.

Deze stop duurt zo lang als gewenst en de friettent blijft open totdat wij voorzien zijn.

Al met al een beetje anders dan anders maar we doen ons uiterste best de rit goed te laten verlopen en ook nog aan de regels te voldoen.

Voorop gesteld heerlijke ontspanning en lekker samenzijn en genieten.

• Like 5
  • Klasse 4

1 uur terug, isabella zei:

....... het betreft een friettent die friet , hamburgers en broodjes verkoopt.

We kunnen lekker in het gras eten nuttigen.

Kijk dat is JF, gewoon simpel, laagdrempelig en goedkoop. Die Jaguars kosten ons al genoeg????

• Like 2
  • Haha 2

12 hours ago, jaapvanthoff said:

De 13de heb ik niet de Zeeland tour, maar wel de Zwitserland tour.

Busje, auto ambulance en de Zwarte Weduwe ophalen.

Sje ..jpg

Hoop dat ze je niet opvreet na "de daad", daar hebben die dames nogal een handje naar. Goede reis!

1 uur geleden, Stephan80 zei:

Ik moet me helaas afmelden voor aankomende zondag...niet sjiek zo kort dag, maar ik kom qua verhuis planning perikelen in tijdnood en daarom is het niet anders vrees ik.

Veel plezier aankomende zondag en tot de volgende!

Balen Stephan, hoorde net dat de sponsors kosteloos exclusieve leren Jaguarjassen beschikbaar stellen voor de mensen die wel komen.....   :lolu:

• Like 1
  • Haha 3
  • Verward 1

25 minuten geleden, arie-jag zei:

Balen Stephan, hoorde net dat de sponsors kosteloos exclusieve leren Jaguarjassen beschikbaar stellen voor de mensen die wel komen.....   :lolu:

Hebben die de rits update gekregen? Uit ervaring weet ik dat die binnen een paar weken / maanden afbreken. Heb inmiddels onder garantie nu mijn derde Jaguar jas.