Jump to content

Zeelandtour 13 september 2020

keesh
 Share

Recommended Posts

Een vriend van mij is onlangs uit zijn BMW 330 Ci overgestapt op een echt merk. Hij heeft een 2010 XKR 5.0 V8 gekocht. Hij gaat kijken of hij ook 13 september kan meerijden. Ik hoop dat 't gaat lukken, want zo'n dikke V8 in het rijtje zal een mooie toevoeging aan de toer zijn :). 

• Like 1

Jammer dat we niet mee kunnen, valt midden in onze vakantie rondje Frankrijk met onze 6 pitter op 2 wielen.

Zal ongetwijfeld weer een mooie rit worden door Zeeland, we hopen de volgende keer weer aan te kunnen haken. We wensen alle deelnemers een mooie zonnige dag.

Op 8/23/2020 om 3:26 PM, redman zei:

Datum en locatie lijken me helder.

Maar vanaf hoe laat?

De tijden volgen nog. Meestal rond 10.00 uur verzamelen om wat bij te praten onder genot van een bakkie koffie en einde rond 17.00 uur en eventueel daarna nog een diner wie daar behoefte aan heeft.

• Like 1

17 minutes ago, redman said:

Ik zou wel kunnen, maar kan er op z'n vroegst pas rond 11:00 - 11:30 zijn :-(

Vorige keer reden we net na 11 weg uit Heinkenszand. Anders kan ik wel een "Live locatie delen" lijntje uitgooien. Kun je zo aansluiten eventueel ????

• Like 1

4 hours ago, JimJag said:

Vorige keer reden we net na 11 weg uit Heinkenszand. Anders kan ik wel een "Live locatie delen" lijntje uitgooien. Kun je zo aansluiten eventueel ????

Ik moet even kijken wat ik kan regelen ... misschien dat +/- 11:00 lukt.