Jump to content
Stooftaker

Op zoek naar een type 3

Recommended Posts

arie-jag    503

Is niet de hoofdprijs maar ook niet bepaald goedkoop....

Flinke deuk en roest onder de voorbumper, gaten in het fineerhoutmiddenconsole.

Best wel wat kilometers, mits goed (aantoonbaar) onderhouden hoeft dat niet problematisch te zijn.

Stooftaker    0

Nu je het zegt. Was me allebei nog niet eens opgevallen.

nu de fotoos eens war kritischer bekeken, klopt de belijning in de achterbumper wel?

Djurre1980    135

Die van Kroymans vind ik stevig geprijsd.

Gedeukte onderlip onder voorbumper, zwarte gedeelte van bumper beschadigd, en zie ik nou een fikse rotte plek achter?

37ec1b24-0180-4569-913b-f68246d6f865_be7e63c6-11d6-4e67-b58e-cd6c85a94678.jpg

Bart XJSC    27

Het zal voor deze prijs geen "nieuwe" zijn. Gewoon een aantal auto's gaan bekijken, word je altijd wijzer van en je kan je meer een beeld vormen wat je kan kopen voor jouw budget.

Stooftaker    0

Als je de andere foto van de zijkant ziet lijkt het van niet. foto van het wiel is volgens mij ook zelfde plaats.

maar wat Bart zegt is zeker waar en gaat ook gebeuren.

Als ik terug ben uit Schotland dan heb ik nog een weekje vakantie over en dit lijkt mij een hele mooie tijdsbesteding daarvoor.

jaapvanthoff    287

@Jeroen, mijn airco pomp was vast gaan zitten. 

Daar is een nieuwe voor gekomen, compleet met wat klepjes, ventiel en weet ik wat voor klein spul nog meer.

Behalve een grote-glimmende-iets boven op mijn motor heb ik geen negatieve dingen te melden.

Het kan dus wel... 

Stooftaker    0

Ik denk ook zeker niet dat iets "onmogelijk" is maar mijn eerdere ervaring heeft me wel iets huiverig gemaakt.

Ik weet niet hoe lang jouw pomp vast zat? maar als dit een korte periode is geweest heeft dat geen effect op alle slangen en aansluitingen.

Mijn bedenkingen zijn meer bij het lange tijd stilstaan  en daarmee dus een waarschijnlijk complete conversie die nodig is.

Ik heb dat dus bij mijn XM gedaan en dat ging niet helemaal van een leien dakje verwijtbaar aan de garage overigens, maar dat hielp niks onderaan de streep.

Djurre1980    135

Je bent denk ik te bang, dus zou ik een goedkopere halen die wel goed aanvoelt, dan is het risico beheersbaarder en de angst minder. 

Oude Jags gaat sowieso werk in zitten op den duur, ook die met hoge aanschafprijs. 

Dus... koop een goede betaalbare basis en geniet 😄

• Like 2

hansvh    403
12 uren geleden, Djurre1980 zei:

Dus... koop een goede betaalbare basis en geniet 😄

Zo is het maar net ;-)

jaapvanthoff    287

@ Jeroen, ik weet niet waar je woont, maar kom eens kijken naar die van mij.

Ik zoek de aankoopnota op en alle facturen van het onderhoud. Daarmee krijg je inzicht in mijn financiële plaatje. En dat is niet zo spannend.

Het meest dure was de airco pomp.

Ik heb nog wel een lijstje met winterklusjes, maar dat is meer voor preventief/niet echt nodig (bewust gekozen voor een pleonasme...) Echt niet nodig nie.

Aan de andere kan begrijp ik je wel.

Ben voor me zelf op zoek naar een S-TR. MY 2007. Met voor mij belangrijke specifieke opties.

Ben bij een paar gaan kijken, maar ze hebben allemaal "wat" Of zijn het net niet.

Ga volgende week een rondje Zwitserse Alpenhutten doen op het evenwichtsvoertuig. En de laatste dag buigt af naar Dietikon.

Daar staat er een die heeft alles.

Stooftaker    0

Woon in Vlijmen bij Den Bosch.

komende week staat voor mij in het teken van de XM ontmantelen en vertrekken naar Schotland.

bij terugkomst ga ik wat meer gericht zoeken en kijken, wellicht kom ik dan wel even terug op je aanbod Jaap en ook Hans.

arie-jag    503
Op 8/1/2020 om 12:38 PM, jaapvanthoff zei:

Ik zoek de aankoopnota op en alle facturen van het onderhoud. Daarmee krijg je inzicht in mijn financiële plaatje. En dat is niet zo spannend.

Misschien wel spannend voor de Fiscus:cool:

Dat jij uberhaupt nog facturen hebt Jaap, dacht alles nog steeds cash ging bij die Rotterdammers?! :lolu:

• Like 1
  • Klasse 1

jaapvanthoff    287

Ik ga reageren, moet me nu haasten naar mijn wit betaalde baan van zo een 55-60 uur per week. (m'n opa leerde me: klagers geen nood, pochers geen brood...)

Cash, cash,  moet denken, wasda?