Jump to content
keesh

Jaarlijkse JF meeting september 2020 ???

Recommended Posts

keesh    1182

Onze jaarlijkse meeting in mei kon ivm met de corona niet doorgaan. Nu zitten we te denken om het alsnog in september te doen bij voldoende belangstelling. 

433383830_13JFjaarmeeting2019.jpeg.12c259462fbdc6d79030f96f60685fef.thumb.jpeg.9b2ff781f5fcdaab802a017dba236e8e.jpeg   1471108763_9JFjaarmeeting2019.jpeg.b431e862bb122e2a14dbae38d01a511c.thumb.jpeg.495c2f3c5f2134f15a900b73947b9e01.jpeg

Laat even weten door een bericht te plaatsen in dit topic, of je dit jaar nog belangstelling hebt voor een JF jaarmeeting en geef aan of je met eventueel een rally wil meerijden op die dag.

D9102EE4-8D44-427A-BF32-DC59293DC343.jpeg.87d972a41031076132afd48d4fd32b94.thumb.jpeg.50c29b6935f64c09dae61599d5067ae6.jpeg

wimb    547

Ik heb ook interesse, natuurlijk.

Aan de eventuele rally doe ik niet mee.

B de B    2

Interesse zeker, zowel de meeting en de rally lijken me leuk. Tijd is een ander dingetje, maar we zien wel waar het schip strandt!😊

keesh    1182

Natuurlijk heb ik zelf ook interesse voor een meeting maar de rally hoeft niet voor mij.

badhuis    20

Wat verstaan jullie onder Rally? Uitgezette rondrit van paar honderd kms? Neem aan dat het niet blazen door het stof en zand door de bossen zal zijn 😆

Iksjeezesel    391

Of....toch JF trackday op Zandvoort? We kunnen ook door de berm en grintbakken rijden, is het ook net een echte een Rally..

If so, probeer ik de XKR zover te krijgen.

Als JF een soort RAC rally over landweggetjes en door bos enzo met veel stof en modder organiseert prepareer ik misschien de XJ Series 1;-).

🤣😉.

anders... Scheuren door Groningen...

robertvl    188

Forum meeting in September, leuk. De rally heb ik geen interesse in. G&G is ook bezig met het plannen van een tourrit. Daar ga ik sowieso naar toe. Dus ligt er een beetje aan wanneer de forum meeting gaat plaatsvinden, of ik erbij kan zijn.

arie-jag    504
1 uur geleden, robertvl zei:

Forum meeting in September, leuk. De rally heb ik geen interesse in. G&G is ook bezig met het plannen van een tourrit. Daar ga ik sowieso naar toe. Dus ligt er een beetje aan wanneer de forum meeting gaat plaatsvinden, of ik erbij kan zijn.

Zelfde hier, indien datums op zelfde uitkomen de voorkeur voor rit G&G

• Like 1

wimb    547

Dat geldt ook voor mij. Ik heb nu  al zo vaak de Zeelandtoer niet mee kunnen doen dat die bovaan mijn bucket list staat.

• Like 2

Laan    861

Even een kleine toelichting op de begrippen zoals we die hier bedoelen:

Rally.

Geen snelheids aspect. Niet offroad. Een route van ca 100 km langs mooie plekken en rustige weggetjes. Men rijdt apart. Onderweg moeten vragen beantwoord worden. Is inclusief lunch, prijsuitreiking en rallyschild. Er staat er een gepland op 29 augustus a.s.

Toerrit.

in collone een mooie route rijden. Ook geen snelheidsaspect. Meerdere stops onderweg. Een soort rijdende meeting. Mogelijk organiseert G&G er weer een. Leden kunnen dit zelf ook organiseren, ook hartsikke leuk. 

Meeting.

Vaste plaats bijvoorkeur nabij een horeca gelegenheid. 

In alle gevallen is het organiseren momenteel wat lastiger. Of het doorgaat is ook wat onzekerder i.v.m. covid ontwikkelingen.

• Like 1

CSXK    9

Ik ben van de partij en doe ook mee met de rit, geen onverharde wegen.

DSC_0109.JPG

John P    18

Voor 29 augustus ging/ga ik er van uit dat dit een Jag Forum evenement was/is. Indien niet geen interesse.