Jump to content
grunewaldje

Series III Centrale Vergrendeling

Recommended Posts

grunewaldje    1

Beste mede jaguar liefhebbers,

Is er iemand  mij kan uitleggen hoe ik de centrale deurvergrendeling van een xj serie 3 weer kan laten werken en hoe werkt deze precies. De auto is terug van de spuiter en nu moet alles weer worden gemonteerd. Hoe kan ik dit herstellen/aansluiten. Alles is weer gemonteerd maar heb geen spanning op betreffende draden. Voor zover ik kan zien zijn de zekeringen onder aan de passagiers zijde nog goed.

Met vriendelijke groet,

Jules Grunewald sr.

hansvh    403

Naast een normale zekering is er ook een thermische zekering in het circuit opgenomen. Er zitten er drie, net naast dat zekeringkastje aan passagierszijde. De meest linkse is van de centrale vergrendeling, die andere twee zijn van de ramen. Misschien is die gesneuveld?

hansvh    403

Ik ben zo vrij geweest om de titel van deze post aan te passen. 'Kachelradiator' dekt niet helemaal de lading ;-) .

Anyway: hieronder een schema zoals het allemaal aan elkaar geknoopt zit.

afbeelding.png

De thermal breaker is het ding waar ik het in mijn vorige post over had. Het unlock relais zit linksonder aan de A-stijl, het lock relais rechtsonder bij de A-stijl. De triggerunit is onderdeel van de solenoid in de bestuurdersdeur.

Aan de slag met een multimeter lijkt me!

• Like 1