LeapingXJR Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 Rookmachines....heel effectief [emoji6]Verstuurd vanaf mijn UMIDIGI X 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted June 5, 2020 Author Share Posted June 5, 2020 Precies Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeapingXJR Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 Zelfde denkwijze[emoji362] vriend..[emoji1417][emoji1419]Verstuurd vanaf mijn UMIDIGI X Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk S-type-1999 Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 Het is inderdaad waardeloos om te merken dat men het zo moet gaan, zonder te weten wat er veroorzaakt word hierdoor... Gelukkig is er alleen materiele schade en geen persoonlijk letsel of iets.. hou zeer zeker de vraag en aanbiedingen in de gaten op diverse sites.. hopelijk vinden ze het nog of pakken ze de daders nog... maar het is te gek voor woorden... Ze moeten hierop de straffen verlengen ipv van een taakstrafje gewoon 10 jaar opsluiten. Heel veel succes en sterkte.. Groet Henk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pizzaman Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 2 hours ago, isabella said: Ik heb een les geleerd, het is echt fort Knox bij ons en dat heeft er mede voor gezorgd dat er niet meer dan 5 minuten mogelijkheid tot diefstal was, daar maken we nu 10 minuten verplichte aanwezigheid van dmv een nieuwe verrassende techniek die ik aan het overwegen ben. eenmaal binnen, blijf je binnen. Je neemt een hondje erbij, met afmeting olifant? NB ontploffende blikken verf bij de uitgang... staan ze er gekleurd op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feike Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 Wat een t*ringstreek. Van anderemans spullen dien je af te blijven. Nul respect voor een ander. Het jammere aan het verhaal van diegenen binnen te houden met gepast geweld, is dat het zich altijd tegen je keert. Ze hebben zo'n slechte jeugd gehad, wat een slap ge-ooha. Veel succes met de hele heisa met betrekking tot afhandeling van alles. Mvg Feike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 13 uren geleden, isabella zei: Ik had vroeger , een paar jaar geleden nog maar..... ....binnen, blijf je binnen. Raymond, en ook je super-crew en vooral ook Joke, Via deze weg wil ik je (jullie) laten weten dat wij (mijn gezin, =incl ik...) vreselijk balen van wat jullie is aangedaan. Het "Jullie" in deze is jullie bedrijf natuurlijk maar het G&G bedrijfs ethos kennende voelt deze criminele daad gewoon ook hartstikke persoonlijk!!!. Prov. Zeeland is over het algemeen best wel een een beschermende omgeving. (beetje net als vroeger=vroegah;-), Ik ben er geboren en getogen en woon nu immer "op Z-beveland". Jullie bedrijf heeft intussen best al (heel) grote faam opgebouwd in en vooral ook buiten Zeeland. Ik zie zelfs referenties, naar de kennis aanwezig in jouw bedrijf, ver buiten de Nederlandse grenzen. Dat kun je als als verdienste zien ( je/jullie hebben die "faam" verdient door je wat je hebt laten zien aan de klant = "doelgroep" (is bij jou per definitie een deel van je vrienden, althans zo voelt het in het kort contact;-) Maar blijkbaar zijn er ook mensen op zoek zijn naar "hardware" om dit soort "not main stream" , highly specialized, merk-specifieke, service verlening business te kunnen bedienen van gejatte apparatuur. ( tenminste ik denk dat er vooral apparatuur gejat is, want daarmee ben je misschien wel echt een target geworden achteraf, jemig de pemig een WALHALLAH voor de Jaguar liefhebber!) Ik bedoel niet te zeggen dat je teveel mooie spullen had!!!, want dat zou gewoon geen belemmering moeten zijn! Ik denk wel dat je qua aandacht en belangrijkheid van je bedrijf in de "Jaguar scene" ook buiten NL wel wat meer onder de aandacht staat van minder gelijk gezinden dan wenselijk... (laten we op tourbeurt de wacht gaan lopen:-( ) Nogmaals, mijn/ons medeleven v.w.b. het verwerken van deze graai-partij, en het voorkomen van herhaling ervan.. Grt Rob 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 1 uur terug, Feike zei: Wat een t*ringstreek. Van anderemans spullen dien je af te blijven. Nul respect voor een ander. Het jammere aan het verhaal van diegenen binnen te houden met gepast geweld, is dat het zich altijd tegen je keert. Ze hebben zo'n slechte jeugd gehad, wat een slap ge-ooha. Veel succes met de hele heisa met betrekking tot afhandeling van alles. Mvg Feike Traangas? (Dealleenegeninbraakwillenwerende) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joost bunnik Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Inbraak, heel vervelend dit. Ik kan er ook niet zo goed tegen dat er mensen zijn die spullen van een ander pikken. Jullie hebben zo een mooi bedrijf met heel erg veel kennis van zaken, en een zeer goede service. (Zelf ook mogen ervaren) En dan gebeurt er dit ! Veel sterkte met de afhandeling hiervan. Gr Joost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redman Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Paar dagen nauwelijks online geweest en ik val bijna van mijn stoel af van schrik. Wat een klote nieuws Raymond ... enorm vervelend voor jullie ???? Hoe je ook alles weer oppakt en anders beveilligd, feit blijft dat ze binnen zijn geweest en dat is (blocked) #@%$!%@#!@#$ ... Je hebt gewoon met je poten van andermans spullen af te blijven ... en als je dat niet kunt afhakken. Succes maar vooral heel veel sterkte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Rot zeg Raymond, erg vervelend. Bij goede vriend van mij is zijn werkbus leeg gehaald en 3 maanden later weer... Die nieuwe methode: 4 loslopende jaguars? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Raymond en Joke, Ook ik lees net dit ernstige bericht en we leven met jullie mee hopend dat de verzekering het leed iets kan verzachten. Ik hoop niet dat dit het moraal van jullie verandert aangezien we altijd genieten van jullie gastvrijheid en van de kennis tot onze auto's. Als er hulp geboden mocht worden sta ik klaar voor jullie zoals jullie altijd klaar staan voor ons. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jagster Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Hi Ray & Joke, onwijs balen, ik leef met jullie mee. Blij dat het alleen materiële schade is, hoewel dat ook al flink pijn kan doen. Veel sterkte toegewenst. Greetz, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted June 6, 2020 Author Share Posted June 6, 2020 Dank iedereen voor de lieve en motiverende woorden en gedachten, Inmiddels ben ik bekomen van de schrik en zie ik ook de waarde in van het feit dat ik geen confrontatie heb gehad met de inbrekers, Eigenwijs als ik ben en altijd vooruitstrevend willen zijn heb ik contact gelegd met een firma die voor ons op de openstaande vlakken en gaten in onze beveiliging een enorme toevoeging volgende week gaan instaleren, De machines ter vervanging zijn voor de gestolen apparatuur zijn inmiddels besteld en gearriveerd op de locatie van de leverancier, deze blijven daar totdat ons bedrijf de extra beveiliging heeft ondergaan. Het gaat om een 3 ledig system wat als volgt werkt, Via een afstandsbediening, een link naar de meldkamer en/of een gesproken opdracht naar de installatie is het mogelijk om 4000m3 in 18 sec. te voorzien van een dikke laag ondoordringbare mist. Dit geeft een enorme desoriëntatie en een zeer onveilig gevoel, dit word extra versterkt door stroboscoopafleiding. Zie het een beetje als een rookparty of spookhuis, alleen dit keer komt er met verkorte aanrijtijd ook oom agent op locatie. Tot die tijd verblijf je in het pand in een dikke laag mist. Als bedrijf investeren we altijd in de nieuwste technieken teneinde de klanten een complete en volledige dienst aan te bieden. Helaas is het nu ook aan de orde dat er (nog) niet voldoende veiligheid was voor auto's en goederen die bij ons verblijven. Vanaf volgende week is ons bedrijf op deze manier beveiligd en hopen we de achterstand in beveiliging ingehaald te hebben. Ik had liever het geld voor andere zaken gebruikt, zeker in de Coronatijd maar recente gebeurtenissen vereisen deze stappen. We wilde na deze gebeurtenis het veilige gevoel wat we graag aan de klanten willen bieden uitgebreid word aan de huidige ontwikkeling van criminaliteit. Helaas moet er een aanzienlijk bedrag geïnvesteerd worden, maar ik zie het ook als een aanvulling op de veiligheid en de stand van zaken omtrent inbraak. 5 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumo Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Je bent goed bezig Raymond ! En je bekijkt het reeds van op afstand. We blijven met je meevoelen. Ter info : mijn lichtje is terug aan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Mist? Klinkt effectief De 4 loslopende jaguars zijn misschien maar half zo effectief maar wel spectaculairder! En leuke speelvriendjes voor Dakota. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk S-type-1999 Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Mischien heb ik een leuk idee Raymond & Joke... Hoe of wat weet ik niet precies... maar hoe denken jullie er over om een soort crowdfonds inspectie dag te regelen en alle inleg gaat naar Raymond & Joke ter ere van hun nieuwe beveiliging.. Helaas ook naar de schade die ze ervan hebben...! Misschien heeft iemand een goed idee of is hiermee bekend... Tenminste Als het haalbaar is.... Raymond & Joke Niet meteen nee zeggen of hoeft niet... Julie staan ook steeds klaar met raad en daad en niks is teveel... Dus ik maak een topic aan met Crowdfonds... En wie er goede ideeen heeft opper ze daar dan... Samen zijn we sterker en een grote Familie... Groet Henk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redman Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Hoi Raymond! Super om te horen hoe je er inmiddels in staat en strijdvaardig de boel oppakt. Eigen veiligheid moet altijd voorop, de rest hoe vervelend ook is materiële schade. Schade is altijd klote maar bij lange na niet zo belangrijk als jouw/jullie veiligheid. Iedereen hier, inlcusief ikzelf, is meer dan tevreden over jullie betrokkenheid en bereidwilligheid om te helpen waar mogelijk. We hebben binnenkort een afspraak en ik betaal graag wat extra als ik daarmee kan meehelpen. En anders neem ik graag weer Brabantse worstenbroodjes mee om mijn waardering te laten blijken. Want waardering is er, niet alleen van mij maar van iedereen hier op dit forum ???????? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 2 uren geleden, isabella zei: Helaas moet er een aanzienlijk bedrag geïnvesteerd worden, maar ik zie het ook als een aanvulling op de veiligheid en de stand van zaken omtrent inbraak. Jammer dat het op deze manier nodig is, investeren in je bedrijf waar je geen rendement van ziet. Misschien een minder hoge premie voor inbraakverzekering maar die worden ook steeds duurder door deze gasten die makkelijk geld willen verdienen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 1 uur terug, arie-jag zei: De 4 loslopende jaguars zijn misschien maar half zo effectief maar wel spectaculairder! Geeft zo'n bende Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 21 minuten geleden, redman zei: Brabantse worstenbroodjes Hun kinderen vinden die zo lekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redman Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 1 hour ago, keesh said: Hun kinderen vinden die zo lekker. Goed om te weten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 2 uren geleden, keesh zei: Hun kinderen vinden die zo lekker. 38 minuten geleden, redman zei: Goed om te weten En wij hebben ze hier ook met spek en die vind Raymond weer lekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted June 6, 2020 Author Share Posted June 6, 2020 Het is inderdaad een investering, maar de veiligheid staat voorop, ik wil ook gewoon veilig in de avond aan mijn hobbyauto kunnen werken. Ik heb nu even het gevoel dat zo maar iemand even binnen kan wippen, ik ben er niet vaak alleen maar gewoon omdat het met vrienden leuker is en een gezamenlijke ontspanning betreft. Maar ik kreeg het gevoel dat ik misschien wel niet meer veilig in de avond daar kan zijn. Dakota gaat dan wel mee, maar een belager met een knuffelhond is ook geen manier....haha Dus eigenlijk zie ik het nu meer als gereedschap en een goede manier om een veilige omgeving te bieden voor onszelf en de klanten. Net als de gereedschap karren en de voorraad in het magazijn is het noodzakelijk om ons werk uit voeren. Zo zie ik het nu... Weer een stapje vooruit naar beter... Beter voor iedereen, ook voor de inbrekers....die krijgen dan de kans met ons en de politie kennis te maken, kan ook heel leerzaam zijn....(toch?) Lijkt me ook leuk voor een meeting, een demonstratie te geven van wat er allemaal kan tegenwoordig.... En leuk voor oud en nieuw.... Nee.... De echte noodzaak en de hoogte van de investering staan gelijk aan het vervangen van de gereedschappen die ontvreemd zijn, ik ga samen met de man van het bedrijf een samenwerking aan met ons als proef misschien wel om de tijd die je hebt voor inbraak te verkorten naar 6 minuten, die is nu 10 max.11 Er kan met dit systeem gekozen worden voor weren en voorkomen, maar ook heterdaad in de hand te werken...(mag uiteraard niet maar kan wel) Er zijn allerlei manieren om te vertragen, maar live feed naar de meldkamer en diverse melders buiten geven een totaalbeeld van de situatie, ik wil ook niet heel de dag gebeld worden met een melding van beweging ofzo, dus dat doet de meldkamer lekker voor je. Maar ik verbaas me over de vooruitgang in de actieve beveiliging, het was al aardig goed bij ons, maar nu gaan we een stapje verder in actieve tegenaanval. 6 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted June 7, 2020 Share Posted June 7, 2020 9 uren geleden, isabella zei: Maar ik verbaas me over de vooruitgang in de actieve beveiliging, het was al aardig goed bij ons, maar nu gaan we een stapje verder in actieve tegenaanval. Ik weet dat er heel veel is op het gebied van beveiliging maar als ze het moeten hebben komen ze het toch wel halen. Ze zien de kans altijd. komen binnen wanneer het alarm er nog net niet op staat en je alleen bent. Toeval denk je dan, nee meestal niet. Maar ieder gezond mens wil zijn beveiliging op orde hebben en begrijpelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts