Jump to content

Recommended Posts

isabella    663

Gisterenavond werden we opgeschrikt door een telefoontje dat er ingebroken was in het bedrijf,

Ik was er redelijk snel en de bewaking en even later Politie aanwezig,

Alle dure apparatuur zoals de aircomachine en alle spoelmachines zijn verdwenen, evenals kleinere zaken.

Om die reden kunnen we de aankomende tijd onze diensten niet geheel uitvoeren, waarvoor op voorhand excuses.

Ik wil er wel even over zeggen dat er ook in deze tijd mensen zijn die het niet zo interesseert om zaken als inbraak te weren en hardwerkende mensen nog een handje verder de afgrond in te helpen.

We werken creatief en geven extra diensten naar de klanten, die dat enorm waarderen, maar er zijn ook mensen die het fijn vinden om iets minder hard te werken en op deze manier hun "slechte tijd" door te komen.

Vanwege de uitgebreide beveiliging zijn ze maar kort binnen kunnen zijn, maar helaas wisten ze exact waar de dure zaken gestald waren.

Wij gaan ons voorbereiden op een iets minder weekend,

Ik weet niet of hier de plek is om dit te melden, maar ik wilde het toch even kwijt.

• Verdrietig 12

vandoremalen    13

Wat enorm balen zeg.....ongelooflijk dat dit soort figuren inderdaad lak hebben aan anderen en dan vooral in deze tijd.
Heb je ze toevallig op beveiligingsbeelden staan?

hansvh    394

Damn Raymond, dat is minder goed nieuws. Ik ga ervan uit dat je goed verzekerd bent, maar het is toch altijd weer een heel gedoe. Sterkte met de afhandeling en weet je gesteund door een schare trouwe klanten en vrienden hier op het forum!

rover114    779

Klote Raymond.

Ze zijn er helaas van die lieden die niet wensen te werken voor hun centjes.

sterker nog het zijn vaak juist lieden die al op " onze" kosten leven die dit soort bijverdienste als hoofdactiviteit hebben.

los nog van het gespuis wat van over de grens winkeld... en na gedane schade weer snel de grens over wipt,

sterkte bij het enerzijds verwerken van deze gebeurtenis en het weer op orde bregnen van je gebruikelijke dienstverening.

Lumo    34

Oei, Raymond en Joke ! Net op de dag dat je me weer zo goed ontving/hielp.  Voel mee  met jullie, inderdaad hard werkende mensen met know how voor onze Jag's.

Laat ons hopen dat de verzekering de pijn kan verzachten en het je moreel niet lang aantast. Toch een klap.

Luc  (klein stukje van de schare trouwe klanten hierboven vernoemd)

keesh    1167

Balen man. Dat mensen de zaak zo kunnen verzieken. Hoop dat er duidelijke beelden zijn zodat de daders opgepakt worden. Niet dat het veel nut heeft. Zulke gasten intereseerd het niets en gaan later weer gewoon verder. Hopen dat de verzekering de pijn kan verzachten. Meestal zijn zulke gasten al een of meerdere keren in je zaak geweest en weten ze wat ze mee moeten nemen. Ik hoop niet dat het "bekende" van je zijn. En soms komen ze een tweede keer terug, laat het niet zo zijn en het weer snel vergeten is.

wimb    519

K*@ Raymond! Ik kan er niet tegen dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven. 😡

Zo'n inbraak voelt als een hele grote inbreuk op je privacy. Effe snel spullen meenemen en jullie zitten met de nasleep. Het gezeur met de verzekering, vervangende apparatuur aanschaffen, etc. Ik hoop voor jullie dat alles snel op orde is.

Sterkte!

Pizzaman    759

Die moeten wat geweten hebben, want ze hebben dus exact dure en zeldzame dingen meegenomen. 

Ik hoop dat ze die lui te pakken krijgen. Sterkte!

pimgmx    222

Wat een waardeloos nieuws... 🤬🤬🤬

Hopelijk loopt de afwikkeling soepel, en kunnen jullie spoedig 'back to normal'!

EricS-TR    267

:growl:

Ze waren blijkbaar goed voorbereid en zijn dus al een keer tijdens opening op bezoek geweest waarschijnlijk. Ben je zelf (te) goed van vertrouwen, omdat dat fijn(er) werkt en word je zo afgestraft :sad:

Ook al ben je goed verzekerd, je wordt er niet beter van. Je zit een tijd zonder goede spullen, moet van alles regelen, energie en tijd besteden aan iets negatiefs, .....

Succes met het regelen en de afhandeling!

sonsan    471

Balen man!

Veel sterkte ermee en dat de daders maar snel gepakt mogen worden. (Alhoewel de straffen hier in Nederland een lachertje zijn voor dit soort misdrijven....)

sonsan    471
6 uren geleden, vandoremalen zei:

Wat enorm balen zeg.....ongelooflijk dat dit soort figuren inderdaad lak hebben aan anderen en dan vooral in deze tijd.
Heb je ze toevallig op beveiligingsbeelden staan?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Om de leesbaarheid van een forum optimaal te houden is het niet wenselijk dat je als eerste reageerder het originele bericht quote.

Gewoon je reactie plaatsen zonder te quoten dus....

LeapingXJR    382

Dan zoals eerder gezegd hier, hoop ook dat de verzekering over de brug komt en je volledig schadeloos stelt.

Ik hoop het beste voor jou "Jaguar fluisteraar" en jullie, de rest van het team dus....

Verstuurd vanaf mijn UMIDIGI X

isabella    663

Wat ons betreft staat de deur nog steeds voor iedereen elke dag open en blijven we het vertrouwen in iedereen gewoon houden.

Het geeft alleen aan wat er speelt in de maatschappij in Europa.

Heel de dag Politie over de vloer, klanten wachten, rare indruk voor mensen.

Gelukkig hebben we Fort Knox en word er direct opvolging gegeven door Politie en bewaking, langs de weg waar ze ingetreden zijn is er 0 seconden uitsteltijd op alarm en word er direct klasse 1 alarm gegeven en komt alles er direct aan, precies binnen 5 minuten was er opvolging en de vogel gevlogen.

Dus....

Goed voorbereid,

Ik was er tot 22.10 voor de XJS te repareren en een dik half uur later waren ze er.

Ik ben in de avond nooit alleen en ook niet geheel zonder verdediging zal ik maar zeggen, maar de Politie wist te zeggen dat je altijd verliest, als ze komen zijn ze niet alleen, je schopt er hooguit 1 naar de IC maar daarna ga je zelf.. (even op zijn Hollands omschreven)

Red je het wel zit je vast voor mishandeling.

Heel begrijpelijk allemaal, maar als je wat langer nadenkt is het voor de bezoekers dus altijd een gewonnen zaak als ik het zo mag begrijpen.

Al met al hele negatieve draai, ik stop even met de XJS en wil even alles goed overdenken hoe nu verder....

De Politie zei dat het beter was even goed na te denken er in de avond te zijn.

Welkom in de wereld.

keesh    1167
8 minuten geleden, isabella zei:

Welkom in de wereld.

Helaas moeten we zo leven in deze wereld. Vrijheid, blijheid als dat laatste er nog is. Pakkans nihil, straf lachertje. Opvoeding geen. Ik weet dat het maar een paar % van de bevolking is maar het is wel overheersend.

Laats sprak ik de eigenaar van een supermarkt bij mij om de hoek en hadden we het over diefstal. Schade, word gewoon doorberekend in de verkoopwaar.

• Like 2

isabella    663

Heel fijn te lezen dat iedereen zo meedenkt en er over denkt, ik had het nooit verwacht bij ons, ik probeer altijd iedereen een warm welkom te geven en doe dat elke dag met plezier.

Maar dat heeft er gewoonweg niets mee te maken, deze mensen kiezen voor deze weg en zijn daar goed in en hebben daar vrede mee.

Ik zou er vrede mee hebben om hun hetzelfde leed te bezorgen maar dat mag niet.....

Uiteraard geeft deze gebeurtenis geen enkele reden dingen anders te doen,

Maar het voelt een beetje als misbruik, inbreuk in de privacy, ik ben daar altijd en het voelt als thuis.

De laatste tijd moeten we met allemaal in heel Nederland een steentje bijdragen en een beetje opletten, ook op elkaar....

Nu, deze mensen hebben daar niet heel veel op...

Ik heb in overleg met Politie, zaken doorgenomen die binnen de wet mogen om deze mensen staande te houden als ze weer mochten komen.

Schade nu is rond 25.000 euro, ik beloof plechtig dat hetzelfde bedrag geïnvesteerd word in een techniek dat de ongewenste gasten een volgende maal verplicht langer dan de aanrijtijd binnen blijven tegen hun wil en dat we dan samen kennis kunnen maken onder het genot van de aanwezigheid van Politie.

LeapingXJR    382

Wat ons betreft staat de deur nog steeds voor iedereen elke dag open en blijven we het vertrouwen in iedereen gewoon houden.

Red je het wel zit je vast voor mishandeling.

Ik bewonder je optimistische instelling

Dat laatste... Na de mishandeling kan je diegene ook ergens anders neer leggen

Dat doe je ook met tasjesdieven..... Die tik je neer geef het tasje terug aan de bejaarde dame en je verdwijnt gewoon van het toneel

De politie is mijn vriend....maar daar ga ik echt niet op wachten

Verstuurd vanaf mijn UMIDIGI X

isabella    663

Ik had vroeger , een paar jaar geleden nog maar.....ook die instelling.

Maar na een inbraak bij een collega-bedrijf op het dorp en na het aanschouwen van de camerabeelden en daarop te zien 3 vuurwapens denk ik er anders over.

Elke situatie is anders, ik ben en blijf positief...geen enkele reden om dat niet te doen.

Voorop staat het helpen van mensen en dat met plezier doen.

Dat doen we gewoon nog steeds en met evenveel plezier.

Ik heb een les geleerd, het is echt fort Knox bij ons en dat heeft er mede voor gezorgd dat er niet meer dan 5 minuten mogelijkheid tot diefstal was, daar maken we nu 10 minuten verplichte aanwezigheid van dmv een nieuwe verrassende techniek die ik aan het overwegen ben.

eenmaal binnen, blijf je binnen.

• Like 2
  • Klasse 1
  • Haha 1