Jump to content

Ontmoeting en vrijblijvend ritje AC Meerkerk juni 20

John P
 Share

Recommended Posts

Is er belangstelling voor een vrijblijvende ontmoeting van Forum leden medio/eind  juni op het grote parkeerterrein van AC Meerkerk aan de A27 , afslag 25 Noordeloos  en desgewenst een ritje in de omgeving, bijv. langs de Lek richting Ameide/ stuwen Hagestein of richting Leerdam. Een paar data voorbeelden: zaterdag 13 juni , zondag 14 juni , zaterdag 20 juni of zondag 21 juni of zaterdag 27 juni of zondag 28 juni ?  Ik schat zo in dat er onderling genoeg te praten valt na de vele gedwongen maanden van onthouding qua bijeenkomsten.

Een en ander uiteraard met in acht name van de Corona regels en met een redelijk droge weersverwachting.

Of als er vanuit de leden andere suggesties  zijn lees ik die graag.

We hebben inmiddels al een aantal evenementen moeten missen vandaar deze vraag. 5 juli heb ik overigens al gereserveerd staan voor een ander evenement ( geen voetbal)!

Ik ben benieuwd of er meer reacties komen want ik heb er zin in. Qua agenda maakt het me niet uit want ik heb toch geen vakantieplannen. Jaren geleden heb ik in dat gebied op de bonnefooi rondgereden. Een heel leuk stuk om te rijden.

Wat mij betreft geen probleem. De omgeving is mij bekend. 105 km of naar wens van de meerderheid een gedeelte van de Lek en Linge route. Starten kan in Meerkerk. Het is een landelijk  gebied dat ook erg in trek is bij andere 2 of 4 wielige toerders. 

Groet, John

In principe ben ik van de partij. Is voor mij vlakbij! 
Ik heb toevallig voor een aantal vrienden van de Alfa Romeo Spider club een rit uitgezet vanuit Spijk, 12 minuten rijden vanuit Meerkerk. Via veel mooie weggetjes naar Buren, waar wat kan worden rondgelopen, koffie drinken en vervolgens verder, stuks langs de Waal en we gaan ook langs het Minidome. Alles bij elkaar een kleine drie uur sturen in en rond de Betuwe, Linge, Waal etc. 

https://www.minidome.nl

Ruim 7000 model autootjes. De eigenaar Berndt is een goede vriend van mij en hij heeft vooral interesse in Engelse auto’s’. Laat maar even weten. Ik kan je mijn route als GPX file sturen, kun je zo in de TomTom zetten en als mensen het leuk vinden kan ik kijken of we een en ander met een bezoekje in het Minidome kunnen combineren. 

Jeroen  

Buren is zeker een mooi oud plaatsje en langs de Waal is het prachtig.  Ik ben jaren geleden met een andere autoclub ook in Buren geweest. Jouw mooie suggestie is wellicht iets voor de maand juli of augustus, dan hebben we wat spreiding in de toer ritjes. In september waarschijnlijk de Zeelandrit. Komt het  JAG seizoen 2020 toch nog op gang.

John

Goede avond,

Ik ben van de partij,

Inderdaad ook handig om via de ANWB route bibliotheek alvast de route uit te printen de Linge Route.

Ik kan alle dagen behalve zaterdag 20 juni.

Tot gauw.

m.v.g.

Coen

Voor a.s. zaterdag en zondag (13 en 14 juni) is de verwachting wel warm maar grote kans op flinke buien. Nog maar even aankijken. ANWB route (Lek en Linge) alvast uitprinten c.q. op je tablet zetten is aan te bevelen.

Groet, John.

De weersverwachting is voor a.s. zondag is bij weerplaza gunstiger geworden , bij weeronline houden ze nog een slag om de arm, maar het geheel ziet er niet ongunstig uit. Laten we het maar proberen, zeker nu Kees zijn buienradar ook geen flinke buien verwacht.

Heb jij de route al op je telefoon app Kees ? 

Wat dachten jullie van verzamelen op (1,5 meter) vanaf 13.00 uur op het parkeerterrein  nabij La Place ( /vh ac restaurant Meerkerk  A27 afslag 25 Noordeloos/Meerkerk) er zijn daar ook 2 benzinepompen , vlakbij Tango en Lukoil en een Shell  ri Noordeloos ,wat verder weg .    Vertrek rond 14.00 uur ?  voor de hele of een deel van de route ? Kunnen we ter plaatse besluiten .

Graag jullie reactie.

John

Jammer Kees, dat is weer een convertible minder. Next time better. 

Ik heb nog even een gecomprimeerde route beschrijving in Word gemaakt, leest wat makkelijker zonder alle toeristische toelichtingen van de ANWB.Gaat hierbij als bijlage voor wie het wil gebruiken.LEK Lingeroute 2019 anwb.docx

Het ANWB overzichtskaartje geeft de route overigens ook vrij aardig aan.