Jump to content
Sign in to follow this  
B.K

Achterlicht

Recommended Posts

B.K    11

Daar is hij weer.....

Auto loopt slecht stationair  als koud is en geeft met vol gas zwarte roet. Maar laat dat wel afstellen. Had mijn  vorige ook.......

Nu doet het linkerachterlicht het niet. Lampje oké en lampunit eruit gehad alles lijkt nog nieuw. Er zat wel een andere schroef in dus men is er ooit mee aan de gang gegaan.....

Toen ik hem net had kreeg ik ook oranje lamp op dashboard dat lamp kapot zou zijn maar dat ging na 15 seconden uit. Nu echter niet meer haha. Is dit iets van een bedradingsfout ? Waar splitst het zich aangezien rechtsachter wel gewoon brand ?

Iemand een helder idee 😁😁

Dank weer voor jullie input.

Ps iemand adres waar ik compleet set incl. Houders ruitenwissers kan kopen ?

Grt Bert 

hansvh    404

Zo zit het aan elkaar geknoopt:

image.png

Kun je lekker aan de slag in het weekend! Die Bulb failure Units en in-line zekeringen vind je achter de  bekleding in de kofferbak, tegen de rugleuning aan. CR3/CR2 zijn connenctoren, links en rechts bij de achterlichtunits.

Misschien een massa-probleem?

B.K    11

Dank je wel Hans. Kan ik inderdaad even mee aan de gang. Ik zal het zijpaneel eruit halen en hopelijk zit daar het euvel. Zo raar dat van alle lampen de storing maar  bij 1 lamp is.....Massa bij inbouw unit heb ik getest met extra draad maar was oké. Hopelijk is het een zekering ......

B.K    11

Opgelost was inderdaad een zekering achter de achterbank !!!!👍

• Like 1