arie-jag Posted April 25, 2020 Share Posted April 25, 2020 Helaas een serie 1 voor de sloop, een slachtoffer van een aanrijding? https://www.onderdelenlijn.nl/voertuigen/gegevens/merk/jaguar/5273396/sloopvoertuig-jaguar-xj-1971/ Buitenzijde ziet er, op de schade na, best goed uit. Dus als iemand nog wat nodig heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilfredfoto Posted April 25, 2020 Share Posted April 25, 2020 Hallo, Als er dezelfde waterpomp in zit als een vroege Series 3, met 1 centrale bout in het midden dan heb ik zeker interesse. Groeten, Wilfred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XJeej Posted April 25, 2020 Share Posted April 25, 2020 Kon wel een Italiaanse auto zijn, aan de knipperlichten te zien. Mooi voor plaatwerk.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted April 25, 2020 Share Posted April 25, 2020 Maar de kleine buitenste koplampen, is dat niet altijd USA? Knippers in wit/orange heb ik ook (op mijn 1971 XJ serie 1) Extra knippers op de voorschermen duiden toch op een trekhaak? (maar die kan ik niet meer terugvinden op de foto's) Een hatchback XJ6 heb ik echter ook niet eerder gezien.....;-) Het is geen zicht, en een slecht gelukte poging om het originele ontwerp te verbeteren., Zonde hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redman Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 15 hours ago, Iksjeezesel said: Maar de kleine buitenste koplampen, is dat niet altijd USA? USA import waar ze de originele bumpers op gezet hebben? Verder enorm zonde ... en die achterkant staat bijna haaks om ... ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 17 minuten geleden, redman zei: USA import waar ze de originele bumpers op gezet hebben? Zou kunnen, maar volgens mij hadden series 1 niet in alle USA staten "US" bumpers. En als ze die wel hadden was het volgens mij niet de hele bumper maar alleen (lelijke) rosetten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redman Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 3 minutes ago, Iksjeezesel said: En als ze die wel hadden was het volgens mij niet de hele bumper maar alleen (lelijke) rosetten? Zou kunnen, bij de serie 1 en 2 weet ik dat niet zeker. Wel bij de serie 3 dat je die foeilelijke "opzetbumper" van 1 meter breed erop had ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 Wel een handbak, die zijn wel zeldzaam.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john37 Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 Kanonne, die heeft een flinke smak gehad. Je weet het nooit zeker, maar o te zien hebben de ingezetenen mazzel gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaguar38s Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 In ieder geval geen USA volgens mij is de 2.8 daar nooit geleverd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 1 uur terug, jaguar38s zei: In ieder geval geen USA volgens mij is de 2.8 daar nooit geleverd. Wist ik nog niet. Waar heb je die info vandaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mkickert Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 In de VS hebben ze nooit een 2.8 gehad, en nooit een handbak. Serie 1's hebben daar altijd de vier gelijke koplampen gehad, side markers (zij reflectoren) en geheel rode achterlichten. Ze delen dezelfde bumpers als onze serie 1s, behalve in 1973, wanneer ze schokabsorberende rozetten hebben gekregen op de voorbumper inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Vermeulen Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 Italië heeft ook nog een tijdje knipperlichten aan de zijkant gehad als ik me niet vergis. En die hadden geen lelijke bumpers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mkickert Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 Hadden die niet ook volledig witte knipperlichten voor in plaats van oranje wit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mkickert Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Ik ben net langs deze auto geweest, er zijn nog vrijwel geen onderdelen van af gehaald. Voor het ongeluk moet het best een knappe wagen zijn geweest, 2.8 handgeschakeld. Motor ziet er goed uit een loopt blijkbaar ook goed. Heb zelf een bumper en wat meters gescoord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Het enige wat ik zoek is een super nette series 1 achterbumper.. Iets zegt mij dat die daar niet meer op zit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mkickert Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 2 uren geleden, Iksjeezesel zei: Het enige wat ik zoek is een super nette series 1 achterbumper.. Iets zegt mij dat die daar niet meer op zit... Zit een krasje op inderdaad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JagS3 4.2 Posted September 8, 2020 Share Posted September 8, 2020 wat zou daar achterop zijn geknald, n vrachtwagen ofzo? om n xj koets zo te vervormen heb je wel serieus geweld nodig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts