Jump to content

XJS Koppakking

Rene63
 Share

Recommended Posts

IK zag hieronder al een topic over de koppakking. Alsof de duvel er mee speelt vandaag is waarschijnlijk de mijne eruit geklapt. Rechts blauwe walm (nooit gehad) heel even en daarna water en rook onder de motorkap.

Gelukkig in de buurt dus echt heet is ie niet geworden.

Morgen maar bellen naar de garage zal wel prijzig worden.

Hebben jullie enig idee wat dan handig is om gelijk mee te nemen wat betreft onderhoud of reviseren?

Groet,

René

• Replies 14
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dank Bert en John, dat vraag ik mij ook af. De man van de ANWB gooide er water bij dat goede niveau maar er kwam onder motorkap geen druppel uit. Misschien moet er druk op gebouwd worden voordat  de lekkage daar op treedt. Vanuit de bestuurders kant gezien rechts tegen het brandschot was het meeste vloeistof te zien, ver van de radiator. Ik dacht ook aan een slang die lekt. We gaan het zien.

1 uur terug, Rene63 zei:

Keesh, je had gelijk; ik heb in ieder geval een gescheurde kachelslang gevonden. Nu maar hopen dat dat het is.

Bij mij schoot ook van alles door mijn hoofd, maar verder geen schade. Maar wel eerst goed onderzoeken natuurlijk.