Jump to content

Lucht Massa Meter Series 3 1979

Recommended Posts

wilfredfoto    283
13 minutes ago, Iksjeezesel said:

Niets dan lof over jouw project ;-) , dus geen laster hee????.

Jeehaadeesee onee het is JDHC..lotgenoten denkt me.

Geen laster, nee zeker niet hoor. Een beetje sarcasme hooguit, maar vooral een waarschuwing. Dit forum moet zuiver en eerlijk blijven.

Iksjeezesel    749
1 minuut geleden, wilfredfoto zei:

Geen laster, nee zeker niet hoor. Een beetje sarcasme hooguit, maar vooral een waarschuwing. Dit forum moet zuiver en eerlijk blijven.

Dat is zeker zo. Je hebt veel werk verzet. Ik ben persoonlijk blij dat je zover gekomen bent. Eerlijk gezegd kun je van een ruilmotor zonder revisie bonnen geen verwachtingen hebben.  Ook niet als je van mij koopt....Hoop dat die slechte motor je geen duizenden euro's koste. persoon in kwestie is gerenommeerd Merk liefhebber. Moet een misalignment in verwachtingen geweest zijn.

En nu genieten van je prestatie en wat je ervan leerde ????????

wilfredfoto    283
3 minutes ago, haddock said:

Ik bedoelde meer het ‘denkt me’

deveelworstgemaakthebbendeslagerszoon

Bijna collega’s dan, mijn moeder kwam ook uit een slagers familie.

• Like 1

Iksjeezesel    749
14 minuten geleden, haddock zei:

Ik bedoelde meer het ‘denkt me’

deveelworstgemaakthebbendeslagerszoon

huh is da gin oud hollands dan????

Ow k*k, ik bedoelde dunkt!!

devindendedatallemoedersvanworsthouden

wilfredfoto    283
17 minutes ago, Iksjeezesel said:

Dat is zeker zo. Je hebt veel werk verzet. Ik ben persoonlijk blij dat je zover gekomen bent. Eerlijk gezegd kun je van een ruilmotor zonder revisie bonnen geen verwachtingen hebben.  Ook niet als je van mij koopt....Hoop dat die slechte motor je geen duizenden euro's koste. persoon in kwestie is gerenommeerd Merk liefhebber. Moet een misalignment in verwachtingen geweest zijn.

En nu genieten van je prestatie en wat je ervan leerde ????????

Nou, het was eigenlijk een afgesloten hoofdstuk, maar dan toch nog even dit:

Iedereen werkt voor zijn centen, ik ook. Ik moet er gewoon voor werken, ik heb het niet slecht, ik eet er geen boterham minder door, maar waar ik niet tegen kan is als iemand mij belazerd.

Ik weet hoe het werkt, ik heb zelf vroeger veel reparaties gedaan aan tv en video . Ook vaak toestellen verkocht. Bij mij stond de service naar de klant bovenaan. De klant heeft altijd gelijk. In geval dat er iets niet goed ging loste ik het op. Ook al kostte me dat tijd en geld. Het resultaat was dat ik een goede naam had en de mensen bij mij terug kwamen. Per saldo verdiende ik er goed aan.

Dat is het verschil !

In mijn geval ben ik gewoon moedwillig belazerd en dat snap ik gewoon niet, ik zit zo niet in elkaar.

Genoeg gezegd nu, het is niet anders.

• Like 3