Laan Posted March 17, 2020 Share Posted March 17, 2020 Helaas voelen we ons genoodzaakt de geplande evenemten te annuleren. De goed gevulde kalender zal dus wat betreft door JF georganiseerde evenementen wat ingekort worden. Als andere organisatoren zoals o.a. JDCH hetzelfde besluiten zullen we de kalender ook daar op aanpassen. Zodra de corona crisis voorbij is gaan we een nieuwe planning maken. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted March 17, 2020 Share Posted March 17, 2020 Lijkt me de verstandigste beslissing ( helaas). is een vreemde tijd die we door maken met z’n allen momenteel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted March 18, 2020 Share Posted March 18, 2020 Wordt een soort "saai" jaar... Maar gezondheid voor alles! Zat al te denken a.s. weekend een ritje met het gezin+jag te maken maar realiseerde mij opeens dat we op zuinige hollands wijze een picknickmandje en thermoflesje mee moeten nemen want alle restaurantjes en terrasjes zijn natuurlijk dicht... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimb Posted March 18, 2020 Share Posted March 18, 2020 12 hours ago, Laan said: Helaas voelen we ons genoodzaakt de geplande evenemten te annuleren. Begrijpelijk en ik vind het besluit ook terecht. Ik zit sinds vrijdag thuis te werken omdat mijn organisatie besloten heeft dat we niet meer op kantoor mogen komen; tenzij echt strikt noodzakelijk. Op dit moment in ieder geval tot 6 april. Maar eerlijk gezegd verwacht ik dat we minstens tot eind mei in deze situatie blijven zitten. Het gaat inderdaad een heel saai jaar worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laan Posted March 18, 2020 Author Share Posted March 18, 2020 We moeten het maar op een andere manier leuk maken. Gelukkig hebben we een forum En deze crisis deelt een gevoelige klap uit aan het stikstof spook. Ben benieuwd welke stategie de processie rups gaat kiezen.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanvdpluijm Posted March 18, 2020 Share Posted March 18, 2020 6 uren geleden, Laan zei: Ben benieuwd welke stategie de processie rups gaat kiezen.. dat beest is helemaal blij want er is niemand buiten die m zal tegenhouden. we hebben geen last van het beestje, het beestje wordt niet bestreden, het beestje gaat verder noordelijk en voor je het weet zit ie volgend jaar tussen je boterham met kaas te wachten. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertvl Posted March 23, 2020 Share Posted March 23, 2020 Ja het is spijtig, maar nodig. Een 2e Italië is het laatste wat we willen. Vlak na de 1e wereldoorlog brak de Spaanse griep los en vielen er 150 miljoen doden. De oma van mijn vrouw heeft deze nog meegemaakt en moest in 1924 thuisblijven. Dat was 6 jaar na de uitbraak! Gelukkig zijn we op technisch en medisch gebied flink verder. Dus ik hoop dat de progressie van dit virus gauw genekt wordt. De komende weken Netflixen om de populatie te redden. Makkelijker kan haast niet zou je denken. Toch vonden een aantal mensen die het DEBIEL-20 virus had, dit toch te moeilijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 Netflixen? ik heb nog zoveel dvd's die ik nog moet kijken en boeken te lezen, ik lig al een paar jaar achter. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimb Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 22 hours ago, arie-jag said: ... en boeken te lezen, Zodra het wat warmer is ga ik in de tuin weer eens The Hitchhiker's Guide lezen. Ik kan er geen genoeg van krijgen. ???? The answer is 42, but what is the question. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanvdpluijm Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 37 minuten geleden, wimb zei: Zodra het wat warmer is ga ik in de tuin weer eens The Hitchhiker's Guide lezen. Ik kan er geen genoeg van krijgen. ???? The answer is 42, but what is the question. So long and thanks for all the fish! Ook een nummer trouwens, wel een beetje speciaal. Helaas is er een contactverbod, anders was ik graag eens in the restaurant at the end of the universe gaan eten Prachtige boeken. Maar hadden ze die gozer uit Betelgeuse niet gewoon Rolls Royce of Morris Minor kunnen noemen? Er staat trouwens wel een Prefect op Marktplaats voor een kleine 30k.... Ik heb Don Quixote liggen en nog een boek van Gorbatsjov. Daarna ben ik door m'n boeken heen. Iemand suggesties? Mij boekenbezit varieert van Er ist wieder da ( auf Deutsch) tot boeken van Gorbatsjov, The Guide, Game of thrones en een rits Tom Clancy boeken. zie mijn recent gelezen boeken op de plank.... (Lego architecture, Lego technic guide, Er ist wieder da, Zero Day (Stuxnet), American Assassin, Wat er op het spel staat (Gorbatsjov), Don Quixote dus en dan the Guide, Game of Thrones, Lean management en Animal Farm. Uitgezonderd van the Guide heb ik deze allemaal tussen kerst en nu open gehad... Ik zou natuurlijk alle Arendsoog weer kunnen gaan lezen (m'n pa heeft bijna de hele serie en ik heb ze allemaal minimaal 1x gelezen vroeger). Eerst de krant en werken, daarna zien we wel vandaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertvl Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 De Dark Tower boeken (8 delen) van Stephen King kunnen je zoet houden. De Simarillion van Tolkien is altijd goed voor wat hoofdpijn en voor wie interesse heeft, ik heb nog 300+ star wars boeken en comics liggen van voor dat Disney besloot het expanded universe te resetten en de rest van star wars te verneu#&^%. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimb Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 23 hours ago, johanvdpluijm said: Helaas is er een contactverbod, anders was ik graag eens in the restaurant at the end of the universe gaan eten Huh? Ik snap je niet. Het restaurant is onbetaalbaar duur en altijd volgeboekt, maar dankzij tijdreizen kun je altijd reserveren en heb je genoeg op je rekening. Kortom, reis effe naar een geschikt moment in de tijd om te gaan eten. ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanvdpluijm Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 5 minuten geleden, wimb zei: Huh? Ik snap je niet. Het restaurant is onbetaalbaar duur en altijd volgeboekt, maar dankzij tijdreizen kun je altijd reserveren en heb je genoeg op je rekening. Kortom, reis effe naar een geschikt moment in de tijd om te gaan eten. ???? Ja dat klopt maar dan ben ik, de versie van hier en nu, degene die daar gaat eten en ik heb nu een contactverbod en die 1.5m afstand regel. Als ik die niet heb, dan maakt het niet meer uit. Het is je huidige ik die naar een onbestemde plek op een onbestemd tijdstip reist, niet een eerdere/latere versie van ik. Anders hebben ze straks allemaal corona (denk niet dat ik t heb hoor, rustig) en dan is het hele universum besmet. Dat wil je ook niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redman Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 Gelukkig kan ik thuiswerken. Scheelt in de reistijd. In plaats van 2x 40 minuten is het nu 2x 10 seconden van de eettafel naar de bank ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertvl Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 Het wordt tijd dat ik de onwaarschijnlijkheidsaandrijving ga aanzetten 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redman Posted March 27, 2020 Share Posted March 27, 2020 En het antwoord is 42! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimb Posted March 27, 2020 Share Posted March 27, 2020 En ik ga vandaag beginnen aan een thuiscursus bistronometrie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanvdpluijm Posted March 27, 2020 Share Posted March 27, 2020 zal ik dan maar een gedichtje maken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heisenberg Posted March 30, 2020 Share Posted March 30, 2020 Ben vandaag begonnen met het doorspitten van het forum en de mogelijkheden en proberen de kat(dit keer het huisdier) gerust te stellen want die schijnen er ook overspannen van te raken dat het baasje plotseling wel erg vaak thuis is als ik de media moet geloven.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimb Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Ik heb twee van die monstertjes en nog absoluut niet gemerkt dat ze overspannen worden van mijn aanwezigheid. Vreten, snurken en rottigheid uithalen; daarmee vullen ze hun dag. En oh ja, het is wel fijn dat baas er is voor een extra knuffel als het de dames belieft.???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heisenberg Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Ik zeg altijd als die beesten ook nog vleugels zouden hebben dan is het feest helemaal compleet...maar ze hebben wel een eigen karakter en dat vind ik het mooie van de kat.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanvdpluijm Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Onze beestjes zijn een paar maatjes groter (enkelen hier kunnen dat bevestigen, alhoewel de oudste van toen overleden is, en we een jonge van bijna twee jaar erbij hebben op het moment) en vinden het heel leuk dat we thuis werken. Extra vaak lopen, om 10.00 spelen als we koffie gaan drinken etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heisenberg Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 25 minuten geleden, johanvdpluijm zei: Onze beestjes zijn een paar maatjes groter (enkelen hier kunnen dat bevestigen, alhoewel de oudste van toen overleden is, en we een jonge van bijna twee jaar erbij hebben op het moment) en vinden het heel leuk dat we thuis werken. Extra vaak lopen, om 10.00 spelen als we koffie gaan drinken etc. Een paar maatjes groter...je maakt mij nieuwsgierig want ik denk nu gelijk aan die grote katten die ook in Artis rondlopen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanvdpluijm Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 2 minuten geleden, Heisenberg zei: Een paar maatjes groter...je maakt mij nieuwsgierig want ik denk nu gelijk aan die grote katten die ook in Artis rondlopen.. Twee Hondjes Van 45-50 kg per stuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heisenberg Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 6 minuten geleden, johanvdpluijm zei: Twee Hondjes Van 45-50 kg per stuk Ok; dat zijn flinke brabanders…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts