Jump to content

Recommended Posts

EricS-TR    271
1 uur terug, Heisenberg zei:

Het valt mij op dat er in mijn directe omgeving nog steeds veel mensen zijn die erg laconiek reageren op dit virus met opmerkingen in de trant van: Er gaan ook veel mensen dood aan de "gewone" griep maar daar hoor je verder weinig over"...864 doden al op dit moment en nog volhouden dat er niets aan de hand is.

Daarover is inderdaad het niet iedereen eens :wink: , maar dit is niet het topic om daarover verder te discussiëren denk ik.

Heisenberg    17
15 minuten geleden, EricS-TR zei:

Daarover is inderdaad het niet iedereen eens :wink: , maar dit is niet het topic om daarover verder te discussiëren denk ik.

Hoeft ook niet maar het e.e.a hangt m.i. wel samen met het doorgaan van allerlei activiteiten,  hou mij in ieder geval aanbevolen voor een rit als de situatie zich heeft gestabiliseerd..

John P    18

Wordt er al over een nieuwe datum voor de Zeelandtoer nagedacht ? De corona teugels worden inmiddels wat gevierd en met in acht name van de geldende regels , 1,5 mrt afstand, alleen huisgenoten als bijrijder,  goede hygiëne, niet verkouden zijn etc. zijn er wellicht mogelijkheden om in aangepaste vorm , bijv. vermijden drukke gebieden, geen horeca maar een afstandelijke "Engelse picnic" in de open lucht, ieder verzorgt zijn eigen mandje.  Zo maar wat opties van mijn kant.

Ik lees wel hoe jullie erover denken.

Vanwege het mooie weer heb ik al een paar keer een paar mooie ritjes gemaakt, maar de Zeelandtoer wordt wel gemist, net zoals jaarlijkse de Britse happening in Waalwijk. 

Hopelijk tot ziens in juni ?

p.s. die AMG toerders waren wat aan de vroege kant, regels in acht genomen en formeel niet fout (geen bekeuringen) maar niet zo handig in die chaotische onzekere tijd, zeker qua handhaving.

• Like 3

wimb    547

Top! Dan heb ik weer iets om naar uit te kijken (naast het concert van DP in oktober). 

arie-jag    504

okay, ik gooi een voorzichtig balletje op qua datums (omdat die mij uitkomen:DD)

zaterdag 12 en/of zondag 13  (dit weekend is wel mijn favoriet)

zaterdag 26 en/of zondag 27

paperboy62    202
1 uur terug, arie-jag zei:

okay, ik gooi een voorzichtig balletje op qua datums (omdat die mij uitkomen:DD)

zaterdag 12 en/of zondag 13  (dit weekend is wel mijn favoriet)

zaterdag 26 en/of zondag 27

Nou dan doe ik mee met het spelletje van Arie niet omdat het moet maar omdat het kan en 26 of 27 september omdat we dan vakantie hebben en eigenlijk in Grancanaria hadden moeten zitten. Maar vanwege corona uitgesteld tot 2021.

wimb    547

De enige voorkeur die ik heb is de zondag.

isabella    694

Houden we die even in het vizier, nog andere kandidaten voor de data?

Lumo    40

Ben kandidaat voor beide data. Omdat :

- voor het eerste weekend GOODWOOD is afgeschaft (verdaagd)

- voor het 2° benoemd weekend onze 'Fat Lamb Tour' in Lake District ( van de JEC KS) is afgeschaft (verdaagd nar 2021).

Zou blij zijn jullie allen terug te zien, want vorig jaar lukte het me niet.

Luc

wimb    547

Ik opteer voor de zondag. Voorlopig heb ik elke zaterdagochtend andere verplichtingen.

johanvdpluijm    123
1 uur geleden, wimb zei:

Ik opteer voor de zondag. Voorlopig heb ik elke zaterdagochtend andere verplichtingen.

hier (hopelijk) hetzelfde verhaal

Zeker geïnteresseerd. Maar wordt er ook niet al een JF Forum meeting in september georganiseerd. En ook een JDCH technische dag op 26 september?

Wordt een druk maandje !

keesh    1182

JF meeting zijn we aan het peilen of er wel een komt. Dus zeker nog geen datum. JDCH technische dag is afgelast.

Andere jaren waren er ook verschillende evenementen in een maand en de vakanties zijn dan ook wel weer een beetje voorbij.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...