Jump to content

Recommended Posts

isabella    664

De datum voor de jaarlijkse rondrit is wat ons betreft op zondag 24 Mei...

De rit is klaar, wederom zal de rit geen obstructies hebben zodat we lekker door kunnen rijden.....

Iedereen met de data eens?

Het word mooi weer (zal toch wel)

• Like 4

keesh    1169

Datum voor mij geen probleem. Week ervoor en week erna heb ik al iets. Kan je niet mooier plannen😉

paperboy62    201

Raymond,

voor ons is deze datum ook perfect. Weekend ervoor rijden we met de JDCH de 2 daagse tourrit naar Singraven – Teutoburgerwoud – Bad Bentheim en weekend daarna de jaarmeeting.

Vrg Wim

V12    0

Datum genoteerd. Reserveer maar een plekje voor mij (+bijrijder). Lijkt mij erg leuk. Groet Peet

JimJag    200

Zet ik in de agenda! Die willen we niet missen, de regen zal tegen die tijd toch zeker wel op zijn. 

EricS-TR    269

Denk niet dat ik het kan combineren met andere activiteiten dat lange Hemelvaart-weekend helaas :(

Met de nieuwe snelheidslimiet die dan geldt moet ik bovendien rekening houden met extra reistijd :angel::evil:

Zeg echter zeker nog niet definitief nee, want wil er uiteraard graag weer bij zijn!

arie-jag    491

Zucht weer niet....😭

Gummen op nieuwe Zandvoort tijdens oldtimerfestival... heel leuk maar wel balen dat het net botst met Zeeland toer.

Wie weet volgend jaar?

keesh    1169
26 minuten geleden, arie-jag zei:

oldtimerfestival...

Dit gaat misschien niet door ivm CORONA 🤣

robertvl    185

Raymond, ik mag aannemen dat de tour verzet wordt tot nader orde gezien de nieuwe verscherpte maatregelen die tot 1 juni gelden m.b.t bijeenkomsten.

arie-jag    491

"Elk nadeel heb zn voordeel"

Misschien kunnen we dan toch een keer meerijden als de rit verplaatst wordt... augustus/september? of een lekkere herfstrit in Oktober/november?:coldb: 

paperboy62    201
6 uren geleden, arie-jag zei:

"Elk nadeel heb zn voordeel"

Misschien kunnen we dan toch een keer meerijden als de rit verplaatst wordt... augustus/september? of een lekkere herfstrit in Oktober/november?:coldb: 

Arie als jij nou je datums doorgeeft dat jij echt kan passen wij ons hier wel op aan 😂

arie-jag    491
Op 3/24/2020 om 4:13 PM, paperboy62 zei:

Arie als jij nou je datums doorgeeft dat jij echt kan passen wij ons hier wel op aan 😂

Ja, dat is nou een zinnige opmerking! :buba:

Doe ik mijn agenda voor 2021 ook gelijk erbij, kunnen jullie je agenda daar mee gelijkstemmen.

Fijn hoor die mensen die meedenken.  :DD

isabella    664

Voor ons staat de rondrit open voor een andere data, jullie mogen kiezen, wij passen de datum aan.

Maar deze kan zeker doorgaan op en ander tijdstip!

Iedereen heeft te maken met het virus, we moeten en kunnen het met zijn allen doen, iedereen merkt er al wat van in de arbeid en welke vorm dan ook van het normale leven.

Maar bovenal is het allerbelangrijkste dat dit op een juiste manier benaderd word..

Maar toch lastig continue te denken dat alles goed komt... 

• Like 2

LeapingXJR    384

Juist besluit Raymond, voor mij maakt de nieuwe data niet uit aangezien ik mijn agenda hierop aanpas. We zullen moeten wachten tot het RIVM het volk informeert dat de maatregelen weer versoepelt gaan worden.

• Like 1

robertvl    185

Ja het is inderdaad afwachten wat het RIVM gaat doen. Ik denk dat we toch al gauw aan september moeten denken, maar goed we zien wel. Mijn agenda staat open :).

Ik hou de gegevens over besmettingen dagelijks bij en pas de voorspelling over het maximum daar op aan. Er zijn alleen wel wat problemen. Het aantal besmettingen is 7 - 10x meer dan dat er gemeten wordt. Mensen die thuis zitten met corona worden niet meegeteld en van de mensen die getest worden; de test is alles behalve accuraat. Er zijn mensen tot 4x getest en die zouden geen corona hebben. Na een scan van de longen, bleken ze dus wel corona te hebben. Ook maakt de test geen goed onderscheid tussen corona en reguliere influenza.

Dan zou je denken dat ze het aantal doden goed registreren. Niet dus. Het dag getal is een mengeling van registraties over een aantal dagen. Daarnaast worden mensen die overlijden aan corona en mensen die mogelijk aan corona overleden zijn op een hoop gegooid. Er is geen tijd om sectie uit te voeren en het zeker te weten.

Rover827Si    161

Ik ben het volledig met je eens Raymond. En te zijner tijd hoop ik zeker weer van de partij te zijn. Ik wacht gewoon af.

MvG

Aad

EricS-TR    269

Verstandige en enige juiste beslissing :thumbup:

Op 3/28/2020 om 7:21 PM, isabella zei:

Maar toch lastig continue te denken dat alles goed komt... 

Het wordt echt nooit meer zoals het was volgens mij, met veel negatieve consequenties maar óók positieve :idea:

In goed Engels Keep up the good spirit! :wink:

arie-jag    491

Per 12.00uur vandaag zijn ook alle toeristen Zeeland uitgezet.

Het Paasweekend in huisje schoonouders in Zeeland gaat nu voor ons ook even niet door nu, jammer, had er veel zin in.

Andere keer dan maar weer.

Gezondheid van iedereen gaat nu voor.

Gezien het buitenland mogen we echt niet klagen qua regels e.d., als men(wij) zich maar aan houd!

Vind het wel lastig nu met het zonnetje enzo, de kriebel om met de auto's dingen te doen en plaatsen te bezoeken is enorm!  :smoke:

Heisenberg    12

Het valt mij op dat er in mijn directe omgeving nog steeds veel mensen zijn die erg laconiek reageren op dit virus met opmerkingen in de trant van: Er gaan ook veel mensen dood aan de "gewone" griep maar daar hoor je verder weinig over"...864 doden al op dit moment en nog volhouden dat er niets aan de hand is.

(@Moderator: Ik wil graag een bijdrage storten op de rekening van uw forum maar zou dit graag rechtstreeks op uw rekening willen storten ivm ontbreken Paypal e.d.-Graag even een PM-Dank u!)

hansvh    396
12 minuten geleden, Heisenberg zei:

(@Moderator: Ik wil graag een bijdrage storten op de rekening van uw forum maar zou dit graag rechtstreeks op uw rekening willen storten ivm ontbreken Paypal e.d.-Graag even een PM-Dank u!)

Je gaat een PB krijgen!

• Like 1